اخبار سیاسی سوریه؛

تکذیب خبر حمله تروریستها به بشار اسد / بازدید وائل الحلقی از مراکز خدماتی کفرسوسه

تکذیب خبر حمله تروریستها به بشار اسد / بازدید وائل الحلقی از مراکز خدماتی کفرسوسه

تکذیب ادعای تروریستها در خصوص حمله به رئیس جمهور سوریه توسط وزیر اطلاع رسانی این کشور و بازدید نخست وزیر سوریه از مراکز خدمات شهری کفرسوسه و تاکید بر حمایت از شهروندان از جمله خبرهای مربوط به این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "عمران الزعبی" وزیر اطلاع رسانی سوریه در واکنش به خبر حمله به بشار اسد رئیس جمهور این کشور گفت: همه این اظهارات بی اساس است و واقعیت خارجی ندارد.

وی با بیان این مطلب افزود: خبرهایی که برخی رسانه های عربی درباره حمله به بشار اسد منتشر می کنند، فقط رویاهای باطل و دروغینی است که این کشورها در سر می پرورانند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه درباره اخبار کذبی که برخی رسانه های عربی مانند العربیه پخش می کنند، گفت: این شبکه ها از آغاز بحران سوریه به جعل اخبار و همراهی با عملیاتهایی عادت کرده اند که هدف آنها هدف قرار دادن امنیت ملی سوریه است.

خبر دیگر اینکه، وائل الحلقی نخست وزیر سوریه در جریان بازدید از مراکز خدماتی شهر کفرسوسه گفت: حمایت از اموال عمومی بخشی از حمایت از وطن است.

وی با بیان این مطلب افزود: در شرایط کنونی باید موانع پیش روی شهروندان را از میان برداریم و خدمات مناسبی را به آنها ارائه کنیم تا ایستادگی آنها تقویت شود.

 

کد خبر 2112540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha