۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۹

به مناسبت عید سعید فطر؛

صادرات کالا از مرزهای خسروی و پرویزخان به مدت سه روز تعطیل است

صادرات کالا از مرزهای خسروی و پرویزخان به مدت سه روز تعطیل است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری قصرشیرین از تعطیلی سه روزه مرزهای خسروی و پرویز خان خبرداد و گفت: این تعطیلی به مناسبت عید سعید فطر است.

 به گزارش خبرگزاری مهر، یاور محمدی گفت: مرزهای پرویزخان و خسروی شهرستان  قصرشیرین به مناسبت عید سعید فطر تا پایان روز شنبه 20 مرداد به مدت سه روز تعطیل است.

وی افزود: در این ایام هرگونه فعالیت اقتصادی و بازرگانی و همچنین صادرات کالا در این مرزها به کشور عراق و اقلیم کردستان متوقف است.

وی تاکید کرد: این تصمیم به مناسبت تعطیلات عید سعید فطر در دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق و عدم حضور طرف عراقی برای انجام فعالیت های اقتصادی در این ایام اتخاذ شده و به اطلاع تجار و پیله وران فعال در این مرزها نیز رسیده است.

محمدی ادامه داد: به تجار و پیله وران ایرانی نیز در روز چهارشنبه اطلاع رسانی شده تا از آوردن محموله های صادراتی در روزهای 17 ، 18 و 19 مرداد به مرزهای خسروی و پرویزخان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تردد مسافر از مرز پرویزخان کماکان در این ایام ادامه دارد، خاطر نشان کرد: ترانزیت سوخت نیز از مرزهای یاد شده مطابق معمول انجام می شود و هیچ وقفه ای در این خصوص وجود نخواهد داشت.

محمدی گفت: تجار و پیله وران از روز 20 مرداد (یکشنبه هفته آینده) پس از پایان تعطیلات با بازگشایی مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی می توانند بار دیگر فعالیت های اقتصادی خود را مطابق معمول گذشته از سر گیرند.

روزانه بیش از 800 دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی از مرز بین المللی پرویزخان و بیش از 300 دستگاه کامیون نیز از مرز خسروی به کشور عراق صادر می شود.

کد خبر 2112642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha