۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۱۱

در هفته چهارم لیگ برتر/

صبای قم بدون محروم با استقلال بازی می‌کند

صبای قم بدون محروم با استقلال بازی می‌کند

قم- خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم بدون محروم و با حضور تمام بازیکنان کلیدی خود در دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر فوتبال برابر استقلال تهران صف آرایی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم رقابت های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دو بازی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز دارد که یکی از آنها مسابقه صبای قم با استقلال تهران و دیگری دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز محسوب می شود.

بازی های بزرگ هفته چهارم؛ صبا- استقلال و سپاهان- تراکتور سازی

با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ این دو بازی بر حساسیت دیدارهای هفته چهارم افزوده و دوستداران فوتبال شنبه شب جدال شاگردان امیر قلعه نویی و مایلی کهن و یکشنبه شب تقابل شاگردان مجید جلالی با زلاتکو کرانچار را تماشا خواهند کرد.

در این بین جدال صبای قم با استقلال تهران حساس‌ترین بازی‌ شب نخست بازی های هفته چهارم از نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال است که مایلی کهن و شاگردانش تلاش می‌کنند صبا با ارائه بهترین بازی‌ خود از این بازی سه امتیاز را کسب کند.

در حالی که این بازی دومین بازی صبای قم در میهمانی رقبای لیگ برتری است، نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس شنبه شب با تیم فوتبال استقلال تهران بیانگر حضور همه مهره های اصلی این تیم در بازی مقابل استقلال است.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار در حالی به مصاف استقلال تهران می‌رود که هم‌اکنون سه پله بالاتر از شاگردان امیر قلعه نوی در مکان سوم و تعقیب کننده فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران محسوب می‌شود و استقلالی ها با توجه به کسر یک امتیاز به دلیل فحاشی تماشاگرانشان به داور بازی استقلال و سپاهان، با یک امتیاز کمتر از صبا در مکان پنجم جای دارند.

کسر یک امتیاز از استقلال و فاصله یک امتیازی شاگردان قلعه نویی با صبا

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه در حضور تماشاگران طرفدار استقلال که بازی سختی برای آنها در مقایسه با دیگر رقبای لیگ برتری محسوب می‌شود، تمام تاثیرگذار خود در بازی‌های گذشته را در اختیار دارد، به خصوص اینکه محسن بیات غایب این تیم در هفته سوم به بازی با استقلال می رسد.

به همین خاطر محمد مایلی کهن در این مسابقه خارج از خانه نگرانی خاصی ندارد و اگر بازیکنانش از بابت باخت مقابل فولاد خوزستان روحیه خود را از دست نداده باشند، صبای قم می‌تواند شکست یک بر صفر صبای قم در دیدار دور رفت فصل گذشته مقابل استقلال تهران را در این بازی جبران کند.

باخت به فولاد تاثیری در روند رو به رشد صبا نمی گذارد

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار صبا و استقلال تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: هواداران نگران نباشند زیرا باخت به فولاد هرگز تاثیری در روند رو به رشد تیم صبای قم نخواهد گذاشت.

حسین نجاتی تصریح کرد: هنوز باور اینکه در بازی هفته سوم در خانه به این راحتی به فولاد خوزستان نتیجه را واگذار کردیم، برای ما سخت است اما مطمئنا این باخت هیچ تاثیر منفی در تیم ما نخواهد داشت و صبا در وضعیت خوبی برابر استقلال به میدان می رود.

وی ادامه داد: در دیدار قبل به راحتی در مقابل فولاد خوزستان بازنده میدان شدیم ولی به خاطر اینکه کادر فنی در تمرینات پس از این بازی بلافاصله رفع نقایص آن دیدار را در دستور کار قرار داد، بازیکنان با هوشیاری و آمادگی بیشتری مهیای دیدار با استقلال تهران هستند.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: برای کسب سه امتیاز بازی با تیم فوتبال استقلال تهران بازی خواهیم کرد، چرا که هم کادر فنی و هم بازیکنان ما شناخت خوبی از این تیم دارند و باید بازی را ببریم چرا که با این برد صبا موقعیت خود را در جدول بهتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه محسن بیات نیز در این بازی به ترکیب صبا اضافه می شود، یاد آور شد: بیات در دیدار هفته دوم مقابل نفت تهران از زمین بازی اخراج شد و در بازی هفته سوم مقابل نفت یکی از غایبان تیم صبای قم بود اما این بازیکن به دیدار با استقلال خواهد رسید.

نجاتی یاد آور شد: در این دیدار خارج از خانه حتما بازی بسیار سختی در مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در پیش داریم، به همین خاطر کادر فنی سعی کرده با تشریح وضعیت حال حاضر استقلا، خصوصیات تک تک بازیکنان این تیم را به بازیکنان القاء کرده و تیم ما با بهترین شناخت از استقلال مقابل این تیم قرار بگیرد.

وی افزود: در بازی قبل واقعا با بداقبالی مواجه شدیم و در حالی که موقعیت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم نتوانستیم نتیجه خوبی برابر فولاد خوزستان کسب کنیم اما تیم ما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و با برتری برابر استقلال تهران شرایط تیم بهتر می شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد: مطمئنا با تلاش بازیکنان با انگیزه تیم صبای قم به امتیازی ارزشمند از دیدار حساس هفته چهارم لیگ برتر دست خواهیم یافت تا اجازه ندهیم جایگاه صبا در بین تیم‌های بالای جدول رده بندی لیگ برتر از دست برود.

مسابقه حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، شنبه نوزدهم مرداد ماه به میزبانی تیم فوتبال استقلال در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود که داور سوت آغاز این بازی را راس ساعت 21:15 دقیقه خواهد زد.

کد خبر 2112851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha