۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷

بهادری خبر داد:

قهرمانی موتورکراس در مسابقات واليبال جام رمضان خراسان شمالي

قهرمانی موتورکراس در مسابقات واليبال جام رمضان خراسان شمالي

بجنورد- خبرگزاري مهر: رئيس هيئت واليبال خراسان شمالي گفت: رقابت هاي واليبال جام رمضان استان با قهرمانی تیم موتور کراس بجنورد به پایان رسید.

محمد بهادري در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: رقابت هاي واليبال جام رمضان خراسان شمالي در سال جاری با حضور هشت تیم از شهرستان های مختلف استان با حضور پانزده بازیکن لیگ برتری در دوازده شب در محل سالن ملت بجنورد برگزار شد.

وی اظهار داشت: در شب پایانی این رقابت ها و در دیدار نهایی تیم های موتورکراس و چاپ و بنر سیمیا بجنورد به مصاف هم رفتند که موتور کراس موفق شد این دیدار را با نتیجه قاطع سه بر صفر به نفع خود خاتمه دهد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات والیبال جام رمضان خراسان شمالی دست یابد.

به گفته بهادری در دیدار رده بندی نیز تیم آب منطقه ای موفق شد با حساب سه بر صفر آهن آلات شهرما اسفراین را از پیش رو بردارد و عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: بر این اساس در پایان این مسابقات تیم موتورکراس قهرمان شد، چاپ و بنر سیمیا در رده دوم ایستاد و آب منطقه ای نیز عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات واليبال جام رمضان خراسان شمالي در سال جاری با حضور هشت تيم در دو گروه چهار تيمي برگزار شد.

در مرحله نخست اين رقابت ها در گروه الف تيم هاي آب منطقه اي، آهن آلات مهدوي، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی و آهن آلات شهر ما اسفراين و در گروه  ب نيز تیم های رب دشت بهار مانه و سملقان، هيئت واليبال شوقان، چاپ و بنر سيميا و موتور كراس به مصاف يكديگر رفتند.

در پايان مرحله نخست دو تيم اول و دوم هر گروه به مرحله پاياني راه یافتند و در این مرحله به صورت ضربدری برابر هم صف آرایی کردند.

اين رقابت ها روزهاي زوج و جمعه پس از افطار از ساعت 21 و سي دقيقه در سالن ملت بجنورد برگزار مي شد و تماشاي رقابت ها نيز براي عموم علاقه مندان رايگان بود.

 

کد خبر 2112914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha