۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۶

آخرین تمرین ذوب‌آهن در شهر اصفهان/ محرومان و مصدومان رسیدند

آخرین تمرین ذوب‌آهن در شهر اصفهان/ محرومان و مصدومان رسیدند

اصفهان – خبرگزاری مهر: آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیش‌از ظهر امروز در ورزشگاه ملت اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صبح امروز شنبه در ورزشگاه ملت اصفهان به تمرین پرداختند و آخرین برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نظر لوکا بوناچیچ مرور کردند.

در این تمرین که با حضور همه بازیکنان تیم ذوب‌آهن برگزار شد، سینا عشوری و محسن بیاتی‌نیا نیز حضور داشتند و عشوری بعد از هفته‌ها در لیست 18 نفره ذوب‌آهن قرار گرفته بود.

این هافبک که نزدیک به 2 ماه با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دست و پنجه نرم می‌کرد، به دلیل مصدومیت خود دو دیدار ذوب‌آهن در پلی‌آف مقابل پاس همدان و همچنین سه دیدار نخست ذوب‌آهن را از دست داده بود.

عشوری با برطرف شدن مصدومیت خود در دیدار فردای ذوب‌آهن مقابل مس کرمان می‌تواند به میدان برود و مشکلی برای همراهی سبزپوشان اصفهانی در این دیدار ندارد.

همچنین محسن بیاتی‌نیا، مهاجم تیم ذوب‌آهن که به دلیل حرکت ناشایست خود در دیدار فصل گذشته ذوب‌آهن با پاس همدان، از بازی اخراج شده و به دو جلسه محرومیت محکوم شد، با گذراندن 3 جلسه محرومیت خود، در بازی با مس کرمان می‌تواند برای سبزپوشان اصفهانی به میدان برود.

ذوب‌آهن بعد از تمرین صبح امروز خود ساعت 11:30 امروز با اتوبوس اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد. تیم اصفهانی با پرواز عصر امروز تهران را به مقصد کرمان ترک خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و مس کرمان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:45 روز یکشنبه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 2112949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha