۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۷

گل‌محمدی بیان کرد:

اگر من نبودم شاید مسئولان پرسپولیس هم نبودند/ از خط دفاع ناراضی‌ام

اگر من نبودم شاید مسئولان پرسپولیس هم نبودند/ از خط دفاع ناراضی‌ام

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد مجدد از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: درست نیست حالا که در پرسپولیس نیستم، جواب تلفن مرا به خاطر پرداخت مطالباتم ندهند؛ شاید اگر من سال گذشته در پرسپولیس نبودم مسئولان این باشگاه الان سر کار نبودند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران با راه آهن که بعد از ظهر امروز در ساختمان سازمان لیگ برگزار شد، اظهار داشت: صحبت‌ها درباره مسابقات تکراری است. من از سازمان لیگ می‌خواهم این کنفرانس‌های خبری را بردارد چون شرکت کردن در آن برای ما سخت است. وقتی در شهرستان‌ها بازی داریم باید از تمرین و وقت‌های دیگرمان بزنیم تا به نشست برسیم در حالی که صحبت‌ها هم تکراری است.

وی ادامه داد: این صحبت همه مربیان است. اگر می‌شود مسئولان سازمان لیگ نسبت به این پیشنهادی که دادم بررسی خوبی انجام بدهند. مربیان  بعد از بازی صحبت‌های زیادی برای گفتن دارند ولی قبل از مسابقه راجع به بازی نمی‌توان زیاد صحبت کرد. البته قبل از دیدارهایی مثل استقلال و پرسپولیس هم صحبت زیادی است ولی سایر مسابقات حرف زیادی ندارد.

سرمربی نفت تهران درباره رویارویی با تیم راه آهن هم گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. فردا با تیمی بازی می‌کنیم که انگیزه زیادی دارد. البته ما هم هفته قبل بازی خوبی انجام دادیم و اگر همان انگیزه را برای بازی فردا داشته باشیم می‌تواند به ما کمک کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره دریافت مطالباتش از سرخپوشان یادآور شد: متاسفانه از دو هفته پیش که آن صحبت‌ها را مطرح کردم، هیچ خبری نشده است. از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌خواهم یک فلش بک به دوران گذشته بزنند، دورانی که تیم را در شرایط سختی تحویل گرفتم. شاید اگر من نبودم آنها هم الان سر کار نبودند. با توجه به شرایطی که ایجاد شد، آنها ماندند و من از تیم رفتم ولی این دلیل نمی‌شود که جواب تلفنم را ندهند. من از مسئولان پرسپولیس ناراحتم و امیدوارم ماجرای مطالباتم به صورت مسالمت آمیز حل شود.

خبرنگاری از گل‌محمدی درباره جدال رسانه‌ای علی کریمی و علی دایی در هفته گذشته سئوال کرد. وی در این خصوص گفت: این موضوع به پرسپولیسی‌ها بر می‌گردد و من نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.

پیش از حضور گل‌محمدی در نشست خبری، منصور ابراهیم‌زاده سرمربی راه آهن از خط دفاع تیم نفت تهران تمجید کرده بود. با این حال سرمربی نفت در این خصوص اظهار داشت: ابراهیم‌زاده نسبت به ما لطف داشته ولی خودم از عملکرد بازیکنانم در این سه بازی بخصوص در خط دفاع راضی نیستم. سه گل خورده در سه بازی آمار خوبی نیست. ما باید بیشتر تمرکز و توجه کنیم. می‌توانستیم دو تا از گل‌هایی که خورد‌ه‌ایم را با تمرکز بیشتر دریافت نکنیم.

وی درباره کیفیت توپ‌های لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: این کیفیت نسبت به پارسال بهتر شده است. ضمن اینکه فکر نمی‌کنم برندهای خوب حاضر باشند با این شرایط، چهار هزار توپ مجانی به سازمان لیگ بدهند. با توجه شرایطی که وجود دارد این توپ‌ها برای فوتبال ما خوب است. من از بازیکنانم هم دراینباره سئوال کردم و آنها نسبت به سال‌های قبل از کیفیت توپ‌ها راضی بودند.

گل‌محمدی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر امسال و جایگاه نفت تهران، گفت: رقابت امسال نسبت به سال قبل سنگین‌تر است. چون لیگ 16 تیمی شده و تیم‌هایی مثل پرسپولیس هم امسال بهتر ظاهر شده است. در هر حال تیم ما جوان است و نیاز به زمان داریم که روز به روز بهتر شویم. احساسم این است بتوانیم شرایطی ایجاد کنیم که در پایان لیگ جزو 5 تیم اول جدول باشیم.

تیم‌های فوتبال راه‌آهن و نفت تهران، فردا یکشنبه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

 

کد خبر 2112955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha