۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۵۶

بچیروویچ مطرح کرد:

شایسته پیروزی مقابل تایپه بودیم/ شروع خوبی نداشتیم

شایسته پیروزی مقابل تایپه بودیم/ شروع خوبی نداشتیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران می‌گوید بازیکنان تیمش رفته رفته مقابل چین تایپه بر بازی مسلط شدند. او همچنین می‌گوید شاگردانش شایستگی پیروزی برابر این حریف و صعود به فینال بسکتبال جام ملت‌های آسیا را داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمد بچیروویچ پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چین تایپه و صعود به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع نکردیم. به همین خاطر تاپیه موقعیت‌های بیشتری داشت و موفق شد از ما پیش بیافتد. با این حال بازیکنانم رفته رفته با شرایط مسابقه منطبق و بر حریف مسلط شدند.

وی با تاکید بر اینکه ایران شایستگی پیروزی برابر چین تایپه را داشته است، خاطرنشان کرد: تایپه در این مسابقات خوب کار کرده بود و ما می‌دانستیم که تیم بسیار خوبی است. به همین خاطر برای مهار آنها سه برنامه داشتیم.

بچیروویچ در ادامه برنامه‌های تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چین تایپبه را اینگونه بر شمرد: "جلوگیری از ضد حمله حریف؛ جلوگیری از کسب امتیاز آسان توسط تایپه و همچنین سلط بر میدان بود.

تیم ملی بسکتبال ایران عصر امروز شنبه با پیروزی مقابل چین تایپه ضمن صعود به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در مسابقات جهانی اسپانیا که در سال 2014 برگزار می‌شود را کسب کرد. ایران در دیدار نهایی باید به مصاف برنده کره جنوبی و فیلیپین برود.

کد خبر 2113012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha