۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰:۱۸

فرکی:

فولاد با کسب 9 امتیاز نباید از خود بی خود شود

فولاد با کسب 9 امتیاز نباید از خود بی خود شود

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: اگرچه تیم ما در این هفته ها امتیازات خوبی را کسب کرده ولی نباید با این 9 امتیاز از خود بی خود شویم و کار را تمام شده بدانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی شنبه شب در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر داماش گیلان که به پیروزی فولاد منجر شد، اظهار کرد: تیم ما با وجود این که دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود انگیزه بالایی داشت تا در این بازی نیز به دور از غرور به دنبال کسب سه امتیاز باشد و خوشبختانه با یک بازی با کیفیت به این مهم دست پیدا کردیم.

وی افزود: تیم داماش تیم خوبی بود و در این دیدار، بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بود ولی تیم ما برتر میدان بود و بازی را خوب شروع کرد و به گل رسید.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: با توجه به تاکتیک حریف، سعی کردیم با در اختیار گرفتن فضاها بر بازی مسلط شویم و همین امر باعث شد موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم و اگر بازیکنان دقت لازم را داشتند گلهای بیشتری می زدیم.

وی تصریح کرد: تیم ما در نیمه دوم نیز خیلی زود به گل رسید ولی متاسفانه روی یک غفلت، تیم حریف نیز بلافاصله به گل رسید اما ادر ادامه توانستیم بازهم برتری خود را به رخ حریف بکشانیم و گل سوم را بزنیم.

فرکی عنوان کرد: فاصله بازی گذشته ما با این بازی کوتاه بود ولی با وجود این، بازیکنان ما دوندگی خوبی در این بازی داشتند و کارهای ترکیبی را به خوبی اجرا کردند.

وی در خصوص تیم داوری بیان کرد: جا دارد از تیم داوری برای قضاوت خوبشان تشکر کنیم و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود تا فضای خوبی برای داوران جوان ما ایجاد شود.

سرمربی فولاد خوزستان درخصوص بازیکنان ذخیره تیمش گفت: تیم ما بازیکنی را به عنوان ذخیره ندارد و همگی آنها توانایی فیکس بازی کردن را دارند ولی باید در ادامه بازی ها حساب شده عمل کنیم و از این پتانسیل به خوبی استفاده کنیم.
 
دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی اهواز در حالی از سری رقابت های هفته چهارم برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

«لوسیانو پریرا» (26 و 46) و بختیار رحمانی (53) برای فولاد خوزستان گلزنی کردند و مسعود حسن‌زاده (47) گل داماش را به ثمر رساند.

کد خبر 2113086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha