۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷

رقابتهای كشتي جام زیلکوفسکی – لهستان؛

شكست گاتسالوف و ابهام روسها در سنگين وزن

شكست گاتسالوف و ابهام روسها در سنگين وزن

شكست حاجی مراد گاتسالوف دارنده مدال طلای وزن 96 کیلوگرم جهان در رقابتهای جام زیلکوفسکی كه در یک وزن بالاتر به ميدان رفت، ابخام روسها در وزن 120 كيلوگرم را دوچندان كرد..

به گزارش خبرگزاري مهر، روسها که با سه کشتی گیر و برای تعیین ملی پوش سنگین وزن خود به شهر اسپالا محل برگزاري رقابتهاي جام زیلکوفسکی آمده اند، در نهايت نتوانستند گره کور وزن 120 کیلوگرم خود را باز کنند.

بر این اساس، حاجی مراد گاتسالوف با حضور در يك وزن بالاتر يعني 120 كيلوگرم در دور دوم مقابل جمال الدین ماگموداف کشتی گیر روسی الاصل تیم آذربایجان شکست خورد و و روسها را براي انتخاب ملي پوش سنگين وزن دچار مشكل كرد. این در حالی بود که ماگموداف آذري موفق شد در اين رقابتها اصلان دژیبیسوف هموطن خود و تراول دلاگنف آمریکایی را هم مغلوب کند و صاحب مدال طلای سنگین وزن جام زیلکوفسکی شود.

ضمنا آلن خوگائف و ادوارد بازاروف دو کشتی گیر دیگر روس هم به ترتیب با شکست مقابل نمایندگان قرقیزستان و  رومانی از دور رقابتها حذف شدند. بر این اساس، در وزن 66 کیلوگرم نیز آقا حسین مصطفی یف از آذربایجان قهرمان این وزن در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 16 بر 10 از سد الیاس بیک بالاتوف از روسیه گذشت.

همچنین در وزن 84 کیلوگرم الکساندر گوتسیف از آذربایجان در مرحله نیمه نهایی از سد ماگمود قاضی هاتیف هموطن خود گذشت تا علاوه بر کسب مدال طلا ملی پوش آذری ها در رقابتهای جهانی مجارستان شود.
رقابتهای سه وزن دوم و پایانی این مسابقات در اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم امروز برگزار می شود.

کد خبر 2113252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha