۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۳

میکائیلی در گفتگو با مهر:

تیم ملی جوانان به تمام مدال‌های جهانی کشتی چشم دوخته است

تیم ملی جوانان به تمام مدال‌های جهانی کشتی چشم دوخته است

قم - خبرگزاري مهر: مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: با توجه به آمادگی خوبی که تک تک نفرات دارند تیم ملی به تمام مدال های مسابقات کشتی جوانان جهان چشم دوخته است.

روح الله میکائیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، تصريح کرد: برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان جهان، فرنگی کاران عضو تیم ملی تمرینات خوبی را سپری کرده‌اند و در اوج آمادگی راهی بلغارستان می‌شوند.

وی یادآور شد: اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جهانی امروز راهی شهر صوفیه بلغارستان می‌شوند در حالی که این اعزام در قالب دو گروه انجام می‌شود تا مسابقات در روزهای 21 تا 23 مرداد ماه برگزار شود.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با اشاره به ترکیب تیم اعزامی به این رقابت‌ها، ابراز داشت: این تیم با هشت فرنگی کار آینده دار در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بخت خود را برای کسب مدال از مسابقات جهانی می‌آزماید.

وی افزود: در وزن 50 كيلوگرم فرشاد عيسوند، در وزن 55 كيلوگرم مصطفي بهزادي مقدم، در وزن 60 كيلوگرم اميد قادري، در وزن 66 كيلوگرم رامين طاهري، در وزن 74 كيلوگرم پيام بويري، در وزن 84 كيلوگرم يوسف قادريان، در وزن 96 كيلوگرم سيد مصطفي صالحي زاده و در وزن 120 كيلوگرم بهنام شجعي عضو تیم ملی در این رقابت‌ها هستند.

میکائیلی در ادامه به برنامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: روز دوشنبه بیست و یکم مرداد ماه وزن كشي اوزان 50، 60، 74 و 96 كيلوگرم كشتي فرنگي انجام می‌شود و رقابت این اوزان روز سه شنبه 22 مرداد صورت می‌گیرد.

وی ابراز داشت: وزن كشي اوزان 55، 66، 84 و 120 كيلوگرم كشتي فرنگي نیز عصر روز اول رقابت‌ها انجام می‌شود در حالی که کشتی گیران این اوزان بعد از مسابقات رده‌بندي و فينال اوزان 50، 60، 74 و 96 كيلوگرم روز چهارشنبه بیست و سوم مردادماه با یکدیگر پیکار می‌کنند.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان افزود: روز پایانی این جام، مسابقات رده بندي و فينال  اوزان 55، 66، 84 و 120 كيلوگرم كشتي فرنگي به انجام می‌رسد در حالی که تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان سال گذشته با کسب یک مدال نقره و دو مدال برنز به مقام هشتم رقابتهای قهرمانی رده سنی جوانان جهان در کشور تایلند دست یافته بود، ضمن اینکه مسابقات جهانی روزهای 24 تا 26 مرداد ماه برگزار می شود.

 

کد خبر 2113256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha