۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

بسکتبال قهرمانی آسیا - فیلیپین؛

کره‌جنوبی هم جهانی شد/ چین تایپه روی سکوی چهارم

کره‌جنوبی هم جهانی شد/ چین تایپه روی سکوی چهارم

تیم ملی بسکتبال کره‌جنوبی با غلبه بر چین تایپه در دیدار رده‌بندی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا به عنوان سومین تیم قاره کهن راهی جام جهانی 2014 اسپانیا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار رده‌بندی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا بعد از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد که طی آن تیم‌های کره‌جنوبی و چین تایپه به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که در مانیل فیلیپین برگزار شد، تیم کره‌جنوبی با غلبه بر حریف خود به عنوان سومین تیم راهی مسابقات جهانی اسپانیا شد. پیش‌تر تیم‌های ایران و فیلیپین سهمیه جام جهانی را کسب کرده بودند.

کره‌ای‌ها که انگیزه‌های فراوانی برای کسب سهیمه جام جهانی داشتند، تیم قدرتمند چین تایپه را با حساب 75 بر 57 شکست دادند تا روی سکوی سوم این دوره از رقابتها قرار گیرند. کره‌ای‌ها در همان کوارتر اول بازی بار خود را برای حضور در جام جهانی اسپانیا بستند. برتری 29 بر 13 این تیم برابر چین تایپه، شکافی را ایجاد کرد که تا پایان مسابقه جبران ناپذیر نشان می‌داد.

در کوارتر دوم بازی هم این تیم کره‌جنوبی بود که 21 بر 16 برنده شد تا اختلاف دو تیم در پایان نیمه نخست افزایش یابد. با شروع نیمه دوم تیم چین تایپه حریف را تحت فشار قرار داد و این کوارتر را 15 بر 11 از آن خود کرد ولی کره‌ای‌ها در وقت پایانی بار دیگر کنترل بازی را در دست گرفتند و 15 بر 14 چین تایپه را شکست دادند. کیم مین گو از کره‌جنوبی با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن دیدار رده‌بندی بود.

دیدار نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیا از ساعت 16 امروز به وقت تهران بین تیم‌های ملی فیلیپین و ایران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 2113500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha