۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۱

گزارش تمرین استقلال؛

بازیکنان مورد انتقاد قلعه نویی تمرین کردند/ برهانی کمپ را ترک کرد

بازیکنان مورد انتقاد قلعه نویی تمرین کردند/ برهانی کمپ را ترک کرد

نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با صبای قم در حالی برگزار شد که دو بازیکن مورد انتقاد قلعه نویی نیز در این تمرین حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز یکشنبه در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد که حواشی آن به شرح زیر است:

* سیاوش اکبرپور و محمدمهدی نظری دو بازیکنی که بعد از دیدار با صبای قم مورد انتقاد شدید امیر قلعه‌نویی قرار گرفتند و شایعه منع حضور آنها در تمرین تیم شنیده می‌شد امروز پا به پای سایرین تمرین کردند. اکبرپور پس از چند دقیقه تمرین روی پای خود یخ گذاشت.

* فرهاد مجیدی که به خاطر بازی نکردن در دیدار با صبا با عصبانیت ورزشگاه آزادی را ترک کرده بود امروز مثل همیشه در تمرین تیم حضور یافت و پا به پای سایرین دوید. وی البته زودتر از حد معمول کمپ استقلال را ترک کرد.

* حنیف عمران‌زاده و آندرانیک تیموریان در تمرین روز یکشنبه آبی‌ها غایب بودند. در این بین عمران‌زاده به فیزیوتراپی رفته بود. جمشیدیان هم که مصدوم است مثل جلسات قبل غایب ثابت تیم بود.

* آرش برهانی قبل از شروع تمرین چند دقیقه‌ای را با قلعه‌نویی صحبت کرد و با بیان این که مصدوم است کمپ استقلال را پیش از شروع تمرین ترک کرد.

* امیر قلعه‌نویی با شروع تمرین به اتاق خود رفت تا فیلم بازی را نگاه کند و پس از آن هم به تماشای دیدار سایپا با پرسپولیس پرداخت.

* بازیکنانی که در دیدار با صبا به میدان رفتند یک تمرین سبک را برگزار کردند و به تنیس فوتبال و آقا وسط پرداختند. سایر بازیکنان هم در یک نیمه زمین تمرین کردند. ضمن این که سیدمهدی رحمتی هم خیلی زود کمپ استقلال را ترک کرد.

 

کد خبر 2113677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha