۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۲۶

رویدادهای ورزشی/

برگزاری رقابتهای جودو انتخابی نوجوانان خراسان رضوی

برگزاری رقابتهای جودو انتخابی نوجوانان خراسان رضوی

مشهد - خبرگزاری مهر: برگزاری رقابتهای جودو انتخابی نوجوانان خراسان رضوی، افزایش توان فنی و جسمی بازیکنان تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان در اردوی مشهد و ... از عناوین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری مسابقات جودو انتخابی نوجوانان جهت اعزام تیم استان به رقابتهای قهرمانی کشور خبر داد.

هوشنگ ولی پور اظهار کرد: مسابقات جودو انتخابی استان در رده سنی نوجوانان 25 مرداد ماه در مشهد برگزار می شود.

سرپرست هیئت جودو و کوراش خراسان رضوی افزود: این رقابتها به صورت آزاد و با حضور جودوکارانی از سراسر استان از ساعت 9:30 دقیقه صبح جمعه در سالن جودو استاد اصغردهقان درمجموعه ورزشی مرحوم جعفریان گلشهر آغاز خواهد شد.

ولی پور گفت: نفرات برتر مسابقات جودو انتخابی نوجوانان استان به سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی کشور که در شهریور ماه برگزار می شود اعزام خواهند شد.

برگزاری اردوی مشهد توان فنی و جسمی بازیکنان را افزایش داد

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان پس از پایان اردوی 10روزه  این تیم در مشهد گفت: خوشبختانه شرایط اردوی آمادگی مان در مشهد کمک زیادی به بالا بردن سطح فنی و جسمی اعضای تیم کرد.

کاظم مستحقی راد اظهار کرد: این اردو یکی از آخرین اردوهای ما پیش از اعزام به رقابتهای آسیایی دوحه بود و سعی کردیم تمامی اهدافی را که در نظر داشتیم در این اردو پیاده کنیم.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان با ابراز رضایت از شرایط این اردو گفت: سه نوبت تمرین روزانه در کنار یک برنامه بدنسازی بسیار خوب که برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم همه دست به دست هم دادند تا این اردو سطح آمادگی و بدنی بازیکنان را افزایش دهد و آنان را آماده حضور در بازی های آسیایی کند.

مستحقی راد از عملکرد شاگردانش هم ابراز رضایت کرد و افزود: ملی پوشان نوجوان تیم ملی تنیس روی میز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند هر چند اگر می توانستیم قبل از حضور در قطر حضور در تورنمنت های بین المللی دیگر را هم تجربه کنیم به طور قطع با آمادگی بیشتری گام به این رقابتها می گذاشتیم

رقابت های رالی جام نظام مهندسی در مشهد برگزار شد

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی خراسان رضوی گفت: 400 نفر از اعضای خانواده های سازمان نظام مهندسی استان در یک مسابقه اتومبیل رانی شهری با هم به رقابت پرداختند.

محمد خاکبان رضا اظهارکرد: یک دوره مسابقات اتومبیل رانی شهری به صورت خانوادگی با عنوان جام نظام مهندسی به مناسبت عید سعید فطر در مشهد برگزار شد.

دبیر هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی خراسان رضوی افزود: در این مسابقات 400 نفر شرکت کننده با 130 خودرو در کلاس های حرفه ای، آماتور و مقدماتی با هم به رقابت پرداختند.

خاکبان رضا گفت: رقابتها در مسیری حدود 50 کیلومتری در بلوارهای سجاد، خیام، قاضی طباطبائی، ارشاد و خیابانهای احمد آباد و راهنمائی تا ساعت 15این روز به طول انجامید و متوسط سرعت خودروها در طول مسیر حدود 30 کیلومتر در ساعت بود.

وی بیان کرد: نتایج این مسابقات پس از بررسی کارتهای راه شرکت کنندگان، تا یک هفته آینده اعلام خواهد شد.

درخشش بانوان خراسانی در بازی های آسیایی فیلیپین

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی از درخشش دو بانوی خراسانی تیم ملی در رقابت های آسیایی فیلیپین خبر داد.

محمد رستگارمقدم اظهار کرد: نفیسه پورگنجی و سپیده شاکریان دو بانوی ووشوکار خراسانی که به همراه تیم ملی ایران در رقابت های آسیایی مانیل فیلیپین شرکت کرده بودند با کسب مدال های نقره و برنز در این مسابقات خوش درخشیدند.

دبیر هیئت ووشو خراسان رضوی افزود: در این رقابت ها پورگنجی در فرم چانگ چوان مدال نقره گرفت و در فرم  دو نفره دوئیلین نیز به همراه هانیه رجبی دیگر ملی پوش کشورمان به مدال نقره دست پیدا کرد.

رستگارمقدم بیان کرد: همچنین سپیده شاکریان دیگر ورزشکار خراسانی اعزامی به این رقابت ها در آغاز مسابقات امروز خود در فرم  نن گون به مدال برنز دست یافت.

داور خراسانی در مسابقات آسیایی تنیس روی میز قضاوت می کند

داور بین المللی تنیس روی میز ایران در رقابتهای آسیایی نوجوانان و جوانان قضاوت می کند.

وحید نیک فرجام داور بین المللی تنیس روی میز خراسان رضوی در رقابتهای آسیایی نوجوانان و جوانان که در چین برگزار می شد قضاوت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش این رقابتها از 21 مرداد ماه آغاز خواهد شد.

کد خبر 2113680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha