۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۲۰

محمد رویانیان:

امیدوارم از این باخت درس بگیریم/ به سایپا و مسئولان برگزاری تبریک می‌گویم

امیدوارم از این باخت درس بگیریم/ به سایپا و مسئولان برگزاری تبریک می‌گویم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم در نیمه دوم تلاش کردند گل خورده را جبران کنند اما این تلاش‌ها ثمر بخش نبود، گفت: امیدواریم بازیکنان تیم از این باخت درس‌های لازم را گرفته و در ادامه مسابقات نتیاج مطلوبی را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان پس از شکست تیمش برابر سایپا ضمن بیان مطلب فوق افزود: این برد را به سرمربی و بازیکنان سایپاتبریک می‌گویم، آنها زحمت کشیدند و تلاش کردند تا در خانه خودشان به هدفی که داشتند، برسند و سعی کردند از گلی که در نیمه اول زدند به خوبی محافظت کنند.

وی افزود: از مسئولان برگزاری بازی با توجه به اینکه برای اولین بار بود پرسپولیس در لیگ حرفه ‌ی در کرج به میدان می‌رفت، تشکر می‌کنیم. آنها سعی کردند مسایل را به خوبی مدیریت کنند و تیم سایپا به حق میزبانی خود در آینده نیز دست پیدا کرده و از آن بهره‌مند شوند. تا جایی که به ما گزارش شد تا پایان بازی مشکلی به وجود نیامده بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس هم تصریح کرد: تیم ما در سه بازی نخست روند خوبی داشت و نتایج مطلوبی گرفت و انصافا در بازی با ذوب‌آهن نیز شایسته پیروزی بودیم. در این بازی نیز بازیکنان ما در نیمه دوم تلاش کردند گل خورده را جبران کنند اما این تلاش‌ها ثمر بخش نبود.

رویانیان همچنین گفت: ما موقعیت‌هایی داشتیم اما به گل نرسیدیم. در مجموع به تیم حریف تبریک می‌گویم و از هواداران کرجی که تیم پرسپولیس را تنها نگذاشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم از این باخت درس گرفته و بتوانیم در ادامه رقابت‌های لیگ نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سایپا البرز و پرسپولیس در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر که یکشنبه شب در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، در نهایت با پیروزی یک بر صفر تیم سایپا به پایان رسید.

کد خبر 2113722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha