۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱

پس از صعود به جام جهانی صورت گرفت؛

بازتاب قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رسانه‌های جهانی

بازتاب قهرمانی تیم ملی بسکتبال ایران در رسانه‌های جهانی

کسب سومین قهرمانی ایران در رقابتهای جام ملت‎های آسیا بر روی رسانه‌های جهان بازتاب داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی بسکتبال ایران روز یکشنبه موفق شد با نتیجه 85 بر 71 مقابل فیلیپین میزبان به برتری برسد و برای سومین بار به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا دست پیدا کند. این تیم قبل از این نیز مجوز حضور در جام جهانی را کسب کرده بود.

سایت الجزیره در گزارشی که در خصوص این دیدار بر روی خروجی خود قرار داد به درخشش حامد حدادی اشاره کرد که با کسب 29 امتیاز نقش پررنگی در پیروزی ایران داشت. طبق گزارش این سایت، فیلیپین بازی را شجاعانه آغاز کرد و این در حالی است که سنتر خود "مارکوس دوثیت" را به خدمت نداشت.

وال استریت ژورنال نیز نوشت: ایران در چهار دوره اخیر برای سومین بار قهرمان آسیا شده است. فیلیپین می‌توانست ششمین قهرمانی خود را جشن بگیرد اما به مدال نقره رسید.

در بخش دیگری از مطلب آمده است: پیش از این قرار بود لبنان میزبان برگزاری این مسابقات شود اما به دلیل مشکلات داخلی، میزبانی این رقابتها به فیلیپین سپرده شود. فیلیپین آخرین بار در سال 1973 میزبانی این بازی‌ها را بر عهده داست.

"جیمی آلاپاگ"، کاپیتان فیلیپین، در خصوص این بازی اظهار داشت: ما سه ماه دشوار را پشت سر گذاشتیم. در 10 روز گذشته یک گام بزرگ برای بسکتبال فیلیپین برداشتیم و اکنون دوباره به صحنه رقابتهای جهانی بازگشته‌ایم.

کد خبر 2113818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha