تحولات امنیتی سوریه/

کشته شدن تروریستهای آلمانی، کویتی و سعودی/ آغاز قریب الوقوع عملیات ارتش در حلب

کشته شدن تروریستهای آلمانی، کویتی و سعودی/ آغاز قریب الوقوع عملیات ارتش در حلب

منابع سوری از کشته شدن تروریستهایی با تابعیت آلمانی، کویتی و سعودی در درگیریهای اخیر حومه لاذقیه خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، عملیات ارتش سوریه در حومه لاذقیه با آزادی مناطق بیشتری همچنان ادامه دارد. در این عملیات یکی از سرکردگان گروههای تروریستی معروف به "ابوزید" که تابعیت آلمانی داشته به هلاکت رسیده است.

همچنین "منصور العنزی" تروریست کویتی و "محمد العبید القصیمی"، عمر فایز متعب" و "جار الله الصعیری" از تروریستهای سعودی کشته شده اند.

- 11 شهروند سوری در حمله خمپاره ای تروریستها به مرکز شهر السلمیه در استان حماه کشته شدند. در این حمله 20 غیر نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

- ارتش سوریه شب گذشته تجمع گروههای تروریستی در اردوگاه الیرموک را هدف حمله قرار داد. ارتش سوریه در این حمله از کمک ساکنان فلسطینی اردوگاه بهره می برد.

- شمار زیادی از تروریستها در منطقه الحویقه در استان دیرالزور در دومین روز عملیات سنگین ارتش به هلاکت رسیدند.

- منابع آگاه از آغاز قریب الوقوع عملیات ارتش سوریه در استان حلب برای بازپس گیری مناطق باقیمانده در کنترل تروریستها خبر می دهند. ارتش سوریه طی روزهای اخیر در حال افزایش توان تسلیحاتی و قوای نظامی خود در این استان بوده است.

- گروههای مسلح در شمال استان حلب 13 نفر از کردهای سوری را به گروگان گرفته و آنها را تحویل جبهه النصره دادند. جبهه النصره همچنان 250 کرد سوری را تحت بازداشت دارد.

کد خبر 2113926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha