۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

در سخنان یک مقام آمریکایی مطرح شد؛

اذعان به خشن بودن جامعه آمریکا/"به دلیل زندگی در جامعه وحشی همیشه مسلح باشید"

اذعان به خشن بودن جامعه آمریکا/"به دلیل زندگی در جامعه وحشی همیشه مسلح باشید"

کلانتر آریزونای آمریکا به زیر دستان خود دستور داده تا همواره حتی در ساعاتی که در اداره نبوده و اوقات بیکاری آنها محسوب می شود، با خود اسلحه حمل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یاهو نیوز، "جو آرپایو" کلانتر آریزونا برای حفظ جان پرسنل خود از آنها خواسته تا همواره با خود تفنگ های مدل "ای آر-15" را حمل کنند.

این مقام امنیتی آمریکا خطاب به زیر درستان خود گفته است : ما در یک جامعه خشن زندگی می کنیم . حتی اینجا در منطقه ماریسوپا و در تمام ایالات ما می توانیم معاونین خود را مسلح کنیم . باید بگویم که پاسخ آتش را باید با آتش داد.

وی خطاب به همکاران خود گفته که نگران اینکه همیشه باید مسلح باشند نبوده و در اندیشه حفظ جان خود باشند.

تصویری از سلاح ای آر-15

موضوع خشونت در آمریکا و متوسل شدن افراد مختلف به استفاده از سلاح گرم در این خشونتها تبدیل به امری فراگیر و همیشگی در این کشور شده به طوری که در هر هفته خبرهای متعددی مبنی بر کشته و زخمی شدن افراد مختلف در این گونه حوادث منتشر می شود.

کاخ سفید بعد از حادثه سال گذشته در کانکتی کات که یک نوجوان بیش از 20 کودک را در کودکستانی کشت به شدت به دنبال افزایش کنترل سلاح بود، اما وجود لابی های قدرتمند اسلحه در کنگره آمریکا و ارتباط قانونگذاران آمریکایی با شرکتهای ساخت سلاح سبب شد تا این تلاشها راه به جایی نبرند.

کد خبر 2114077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha