۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

محمودی:

ثبت نام دوازدهمين دوره آزمون سراسري قرآن كريم آغاز شد

ثبت نام دوازدهمين دوره آزمون سراسري قرآن كريم  آغاز شد

کرمانشاه – خبر گزاری مهر: كارشناس آموزش دفتر قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه از ثبت‌نام دوازدهمين دوره آزمون سراسري حفظ و مفاهیم قرآن کریم از يكشنبه 20 مردادماه 1392 از طریق درگاه جامع آموزش قرآن کریم خبر داد.

حجت محمودي در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از20  مرداد لغایت 5 شهريور‌ماه با مراجعه به این پایگاه اطلاع‌رسانی به نشاني www.quranedu.ir  برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند، همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند دستور‌العمل اجرایی آزمون را از طریق این پایگاه دریافت کنند.

محمودي تاكيد كرد: این آزمون در دو نوبت 11 و هشت و 30 دقیقه  صبح روز جمعه 19 مهر‌ماه 1392 در پنج رشته حفظ، ترجمه ، مفاهیم ، تدبر، تفسير و صرف و نحو قرآن و در 23 عنوان برگزار می‌شود که شش عنوان جديد از جمله حفظ يك جز، دو جز،چهار جز، موضوعي، حفظ جز29 قران كريم و تفسير جزء 29 قرآن كريم به 17 عنوان دوره هاي قبلي افزوده شده است.

كارشناس آموزش دفتر قرآن و عترت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه ادامه داد: در این آزمون پيش بيني مي شود با توجه به تنوع و تعدد رشته ها درصد قابل توجهي از قرآن آموزان مؤسسات و مراكز قرآني سراسر استان ثبت نام و شركت نمايند.

وي خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان می توانند برای ثبت نام تا مهلت ذکر شده به پایگاه اینترنتی اداره آموزش معاونت قرآن و عترت مراجعه کرده و پس از تکمیل مراحل ثبت نام کارت ورود به جلسه خود را دریافت كنند.

محمودي در پایان یادآور شد: قرآن آموزان موسسات قرآني باید جهت مهمور کردن کارت آزمون خود پیش از زمان برگزاری آزمون به موسسات خود و داوطلبان آزاد به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هاي خود مراجعه کنند.

لازم به ذكر است؛ با توجه به محدوديت هاي آزمون هاي قبلي در اين آزمون هيچ گونه محدوديتي براي ثبت نام قرآن آموزان موسسات قرآني در عنوان هاي حفظ يك جزء،دو جزء، چهار جزء و جزء 29 نمي باشد و امكان ثبت نام براي تمامي موسسات قرآني وجود دارد.

گفتني است دوازدهمين دوره آزمون های سراسری حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم جمعه 19 مهر ماه 92همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
 

کد خبر 2114215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha