۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰

گزارش مهر/

استاندار خوزستان پیگیر حادثه دزفول/ جسد یکی از غرق شدگان هنوز در آب است

استاندار خوزستان پیگیر حادثه دزفول/ جسد یکی از غرق شدگان هنوز در آب است

اهواز - خبرگزاری مهر: به دنبال مرگ 12 نفر در دزفول بر اثر سقوط وانت حامل آنها در کانال آب، استاندار هیاتی را بررسی جوانب مختلف این حادثه به منطقه اعزام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر،  شنبه شب 12 نفر از مردم این شهرستان که سوار یک دستگاه وانت بودند در یک کانال آب سقوط کردند و غرق شدند. مسافران این وانت در حال بازگشت از یک مراسم عروسی بودند که وانت آنها در کانال آب کشاورزی سقوط کرده و در آن غرق می‌شود.

به دنبال این حادثه نیروهای امدادی سریعا به منطقه اعزام شدند و نسبت به خارج کردن 12 جسد غرق شده در این حادثه اقدام کردند که تا این لحظه جسد 11 نفر یافت شد و تلاش‌ها برای یافتن یک جسد دیگر همچنان ادامه دارد.

بر همین اساس استاندار خوزستان دستور پیگیری این حادثه را به صورت جدی صادر کرده و برای این کار هیاتی به سرپرستی حسن حائری مدیرکل اجتماعی استاندار خوزستان به منطقه اعزام شده تا به صورت دقیق این حادثه را دنبال کنند.

این هیات همچنین دیداری با خانواده‌های جان باختگان و نیز تنها نجات یافته این حادثه که دختر جوانی بود که به علت آشنایی با فن شنا خود را نجات داده بود؛ داشتند و از نزدیک در جریان این ماجرا از زبان آنها قرار گرفتند.

هیئت اعزامی از سوی استاندار خوزستان در این سفر، نشست‌هایی با فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی و پلس راهنمایی و رانندگی و سایر مقامات مرتبط به این حادثه داشته‌اند.

قرار است این هیئت به زودی گزارش بررسی خود را به استاندار خوزستان تقدیم کنند تا وی نسبت به پیگری این موضوع دستورات لازم را صادر کنند تا ضمن برخورد با خاطیان احتمالی از بروز و تکرار این قبیل حوادث جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حادثه سقوط يك دستگاه خودرو پيكان وانت با سيزده نفر سرنشين به كانال بزرگ شبكه آبياري دز در جاده روستای سنجر در ساعت ۲۳ شامگاه شنبه 12 تن غرق شدند.

به دنبال بروز اين حادثه روز دوشنبه در شهرستان دزفول عزاي عمومي اعلام شد. آئين تشييع و به خاك سپاري غرق شدگان روز سه شنبه ۲۲ مرداد ماه در دزفول برگزار مي‌شود.

کد خبر 2114257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha