۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۹:۱۱

شکایتی در خصوص مصوبه معاون اول رئیس جمهور مطرح نشده است

شکایتی در خصوص مصوبه معاون اول رئیس جمهور مطرح نشده است

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری کشور گفت: تا کنون شکایتی در خصوص بخشنامه اخیر معاون اول رئیس جمهور در دیوان عدالت اداری مطرح نشده است.

علی اکبر بختیاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در رابطه با دو مصوبه اخیر معاون اول رئیس جمهور و صدور بخشنامه در این خصوص، تاکنون شکایتی در دیوان عدالت اداری مطرح نشده است.

وی افزود: البته رئیس دیوان عدالت می تواند اگر مصوبه ای را مغایر با قانون تشخیص داد از هیات عمومی دیوان عدالت اداری درخوست ابطال آن را بکند که تا کنون این درخواست مطرح نشده است.

رئیس حوزه ریاست دیوان عدالت اداری کشور تاکید کرد، همانطور که رئیس دیوان عدالت اعلام کرد، برای هر نوع تعامل سازنده با دولت‌ آمادگی داریم اما در کنار آن به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد.

حجت الاسلام منتظری ، رئیس دیوان عدالت اداری نیز دیروز در جلسه هیات عمومی گفت : تاکید می‌کنیم ما برای هر نوع تعامل سازنده با دولت‌ آمادگی داریم و امیدواریم دولت جدید بخش‌های حقوقی تقویت شده و قدرتمندی داشته باشد تا این رابطه تسهیل شود. ضمن اینکه با شناخت از رئیس جمهور و تصمیمات و شعارهای ایشان،  انتظار این است که همکاران خود را به توجه بیشتر به قانون توصیه نمایند.

رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه اظهار داشت: این کمال بی‌انصافی است با دولتی که به طور کامل تشکیل نشده و در حال گرفتن رای اعتماد است، تقابل داشته باشیم در مورد اخیر نیز یک تذکر برادرانه حقوقی به قوه مجریه داده شد.

 

کد خبر 2114539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha