۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۱۷

ذوالقدر خبر داد:

الکترونیکی بودن سلطانیه عامل مهم در ارتقای این شهرستان بود

الکترونیکی بودن سلطانیه عامل مهم در ارتقای این شهرستان بود

زنجان -خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری سلطانیه گفت: الکترونیکی بودن شهرستان سلطانیه عامل مهم در ارتقای این شهرستان بود چرا که این شهرستان توانست در زمینه فناوری در جذب گردشگر موفق عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ذوالقدر تعامل نزدیک نماینده ابهر و خرمدره، استاندار، معاونان استاندار، مجمع شوراها و روستاها، روحانیت به ویژه مردم شهر را در ارتقا جایگاه سلطانیه به شهرستان مهم ارزیابی کرد.

وی اظهار داشت: همین اجماع عمومی موجب بالا رفتن حساسیت ها شد تا با ارتقا جایگاه شهر چشم انتظار توسعه و آبادانی بیش از پیش  منطقه باشیم.

سرپرست فرمانداری سلطانیه ، به  راه اندازی دانشگاه، نیروگاه گازی و سیکل ترکیبی ، بالا رفتن دو برابری سرانه آموزشی دانش آموزان، نوسازی مدارس، شهر الکترونیکی،آبیاری چمنی در این شهرستان اشاره کرد.

ذوالقدر تاکید کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح قره بلاغ- سلطانیه، گازرسانی 82 درصدی، افتتاح سد بوئین و نیز آسفالت ریزی مسیر روستاهای بالای 50 خانوار در کنار کسب رتبه برتر در مسکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفری در سطح کشور از برنامه های تاثیرگذار در این شهر بوده که حکایت از روند توسعه شهرستان بوده است.

وی ،ساخت مجموعه تفریحی- گردشگری شاه بلاغی را در 6 کیلومتری شهر سلطانیه یادآور شد و افزود: این مجموعه چشمه ای بود که با پیگیری ها کارهای عمرانی آن پنج سال قبل شروع  و با تخیص اعتبار ویژه روند ایجاد آن سرعت گرفت و اکنون به شهرداری تحویل داده شده است.

کشف 93 درصدی سرقت خودرو در زنجان

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف 93 درصدی پرونده‎های متشکله در سطح استان در زمینه سرقت خودرو خبر داد.

 سرهنگ «مراد جعفری افزود: فرماندهی انتظامی استان تمام تلاش خود را برای پیشگیری و کشف انواع جرائم و سرقت‏ها در سطح استان به کار گرفته است.

  وی از کشف 93 درصدی پرونده‎های متشکله در زمینه سرقت خودرو در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: با تلاش‎های صورت گرفته در سطح استان در چهار ماهه اول سال جاری 93 درصد خودروهای مسروقه کشف شده است.

 سرهنگ جعفری با اعلام این که بیشتر سرقت‎هایی که در سطح استان اتفاق می‎افتد خرد است افزود: بیشتر سرقت‎ها توسط افراد معتاد و به منظور تهیه موادمخدر صورت می‎گیرد.

سرهنگ جعفری با اشاره به این که 89 درصد سرقت‎های داخل خودرو و نیز در چهارماهه اول سال جاری کشف شده است، تصریح کرد: حسب تجزیه و تحلیل صورت گرفته علل وقوع سرقت‎ها در بیشتر مواقع عدم رعایت موارد حفاظتی و عدم اطلاع و آگاهی از شیوه و شگرد سارقان برای سرقت‎های خودرو و داخل خودرو بوده است.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با تاکید بر هوشیاری چوبداران و صاحبان احشام در زمینه پیشگیری از سرقت، گفت: در چهار ماهه اول سال جاری 78 درصد سرقت احشام توسط پلیس در سطح استان کشف شده است.

وی ادامه داد:  به مردم و شهروندان توصیه می‌شود موارد حفاظتی را در زمینه پیشگیری از انواع سرقت‎ها به کار گرفته و به توصیه‎های ارائه شده از طرف پلیس توجه کنند.

کد خبر 2114587

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha