۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶

در سالروز کسب نقره المپیک؛

هیات تکواندو تهران از محمد باقری معتمد تجلیل کرد

هیات تکواندو تهران از محمد باقری معتمد تجلیل کرد

هیات تکواندو استان تهران در مراسمی از محمد باقری معتمد دارنده مدال نقره المپیک، سرمربی وقت تیم ملی و خانواده این قهرمان تقدیر کرد. 

به گزارش خبرنگار مهر، 21 مردادماه 91 تیم ملی تکواندو ایران در سیزدهمین روز از المپیک 2012 لندن موفق به کسب مدال نقره شد. عصر روز گذشته یکسال پس از کسب این افتخار بزرگ هیات تکواندو استان تهران در مراسمی از این قهرمان ارزنده تقدیر کرد. 
 
این مراسم با حضور جمشید سهرابی رئیس هیئت، سیده مرجان طاهری نایب رئیس مسئولان هیئت،  فریبرز عسگری مربی تيم ملي اعزامي به لندن و خانواده مدال آور تكواندو ايران در المپيك 2012 لندن برگزار شد.
 
رئیس هیئت تکواندو استان تهران در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های بی دریغ خانواده محمد باقری معتمد اظهار داشت: مدال نقره محمد باقری معتمد برای تکواندو ایران از اهمیت بالایی برخوردار بود و ارزش فراوانی داشت. به پاس همزمانی با این افتخار آفرینی وظیفه خود دانستیم برای تشکر و قدردانی از وی و خانواده محترم و فریبرز عسگری سرمربی وقت محمد  مراسم تقدیر و سپاس برگزار کنیم.
 
سهرابی افزود: معتمد با حمایت‌ها و دعاهای خیر پدر و مادرش توانست در کنار زحمات و تلاش خود به با ارزش‌ترین مدال رقابتهای برون مرزی یعنی بازیهای المپیک که آرزوی هر ورزشکار حرفه ای است برسد. او بعد از گذر از یک دوران سخت مصدومیت تمرینات خود را آغاز کرده و امیدوارم بتواند باز هم به دوران درخشان خود بازگردد و در میادین مهم بین المللی خوش بدرخشد و برگ زرینی بر افتخارات خود و استان تهران را بیفزاید.
کد خبر 2114737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha