۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۷

به دلیل توصیه باهنر به نمایندگان؛

مهمانی شام رئیس کمیسیون اقتصادی با حضور کمرنگ نمایندگان برگزار شد

مهمانی شام رئیس کمیسیون اقتصادی با حضور کمرنگ نمایندگان برگزار شد

مراسم شام شب گذشته ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی که جمعی از نمایندگان و وزیران پیشنهادی دولت را دعوت کرده بود به دلیل توصیه باهنر برای برچیده شدن این جلسات خارج از مجلس با حضور کمرنگ نمایندگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر برخی از نمایندگان روز گذشته خبر از برگزاری چند جلسه خارج از مجلس در خصوص رایزنی ها برای رای اعتماد به کابینه پیشنهادی یازدهم ادامه دادند.

از جمله این جلسات برنامه شام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بود که تعداد زیادی از نمایندگان دعوت شده بودند همچنین وزیران پیشنهادی هم قرار بود در این جلسه حضور پیدا کنند.

به گفته یکی از این نمایندگان وزیران پیشهادی در جلسه دیشب شرکت نکردند و وقتی که این نماینده علت را از نهاوندیان معاون برنامه ریزی رئیس جمهور جویا شدند وی گفته است که چون باهنر در پایان جلسه دیروز از نمایندگان خواسته است که در این جلسات شرکت نکنند بنابراین وزیران هم به این دعوت پاسخ مثبت ندادند.

به گزارش مهر تعدادی از نمایندگان در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که آیا در این جلسه حضور یافتند منفی بود که دلیل آن را هم توصیه باهنر نائب رئیس مجلس اعلام کردند.

بر اساس این گزارش رایزنی ها و لابی های سنگین همچنان در راهروها و کمیسیون های مجلس برقرار است و از وزارت خانه های مختلف نمایندگانی در مجلس حضور دارند. تعداد نمایندگان ادواری که برای وزارت خانه های مختلف در حال رایزنی با نمایندگان هستند در دو روز گذشته زیاد شده و این نمایندگان سابق مجلس از ساعت اول صبح تا پایان جلسه نوبت عصر در مجلس حضور دارند.

کد خبر 2114773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha