۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۱۶

توضیح مدیرعامل فولاد خوزستان درباره نواقص ورزشگاه غدیر

توضیح مدیرعامل فولاد خوزستان درباره نواقص ورزشگاه غدیر

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان اصلی‌ترین نواقص موجود در پرونده صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را نقص در امکانات استادیوم معرفی شده از سوی این باشگاه به AFC عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف الله دهکردی پس از حضور در نشست فدراسیون فوتبال به منظور بازدید نمایندگان AFC از امکانات باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: قسمتی از الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور باشگاه فولاد خوزستان در رقابت‌های جام باشگاه های آسیا داشتن استاندارد‌هایی است که از جمله آن می‌توان به دارا بودن اسکوربورد و داشتن شرایط استاندارد تجهیزات روشنایی زمین با قدرت 1200 لوکس اشاره کرد.

وی افزود: با مرور استاندارد‌های مورد نیاز و طبق اصول AFC، لیست نواقص و نیازهای استادیوم غدیر اهواز تهیه شده است و با تصمیم گرشاسبی و عامری گلستان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان و رئیس هیات فوتبال استان، هزینه‌ها بین دو باشگاه لیگ برتری فولاد و استقلال صنعتی خوزستان تقسیم شد تا مراحل تجهیز انجام شود. در راستای این تصمیم و همچنین با توجه به زمان بازدید بازرسان AFC از این استادیوم، مراحل مذاکره و خرید اقلام لازم و از جمله اسکوربورد در حال پیگیری می باشد و امیدوارم با تسریع در کارها و با مساعدت مسئولان استان در زمان مقرر امر تجهیز این ورزشگاه به پایان برسد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به زمان بازدید بازرسان afc اظهار داشت: این هیات طبق برنامه در 10 روز پایانی شهریور ماه به اهواز خواهند آمد، امروز نیز با توجه به اهمیت کار جلسه ای در هیات فوتبال استان با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان و همچنین رئیس هیات فوتبال استان خواهیم داشت تا برای تسریع امور هماهنگی های لازم را انجام دهیم.

سیف اله دهکردی در ادامه گفتگوی خود با سایت باشگاه فولاد خوزستان، به صدرنشینی فولاد در لیگ برتر نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این جایگاه شایسته فوتبال خوزستان است چرا که بازیکنان و کادر فنی فولاد دارای شایستگی های لازم هستند و اگر مصدومیت چند بازیکن تیم برطرف شود و مجموع بازیکنان به آمادگی و هماهنگی لازم دست یابند، نتایج و امتیازهای بهتری را هم می‌توان از این تیم انتظار داشت.

وی تاکید کرد: بنده معتقدم این تیم کماکان تا مرز آمادگی نزدیک به 50 درصد کار دارد و هماهنگی بازیکنان تازه واردی چون جعفری، بدرلو، چاوز، کاستا،محمد رضایی و حاتمی باید با دیگر بازیکنان تیم افزایش یابد، مطمئنا هواداران و فوتبالدوستان در آن زمان فولاد واقعی را خواهند دید و این تیم جوان را تحسین می کنند.

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان در انتها با اشاره به اهمیت حضور هواداران فوتبال در استادیوم ها، اظهار کرد: زیبایی فوتبال تنها با حضور هواداران تکمیل می شود، بنده از هواداران و همه آنهایی که عاشق و دوستدار فوتبال هستند انتظار دارم با حضور خود در استادیوم باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی فولاد شوند.

کد خبر 2114778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha