۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۲

در هفته پنجم ليگ برتر انجام می‌شود/

اولین رویارویی صبای قم و گسترش فولاد تبریز در تاریخ لیگ برتر ایران

اولین رویارویی صبای قم و گسترش فولاد تبریز در تاریخ لیگ برتر ایران

قم - خبرگزاري مهر: تيم های فوتبال صباي قم و گسترش فولاد تبریز برای نخستین بار در تاریخ رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور این هفته در قم به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین هفته از دور رفت مسابقات سیزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور از پنج‌شنبه شب این هفته یعنی بیست و چهارم مرداد ماه آغاز مي‌شود و تيم فوتبال صباي قم در دومين شب بازي‌ها در ديداري حساس در سومین بازی داخل خانه مقابل شاگردان رسول خطیبی در تيم فوتبال گسترش فولاد تبریز به ميدان مي‌رود.

شاگردان محمد مایلی کهن در تيم فوتبال صباي قم در تلاش براي كسب سومين برد خود از آغاز ليگ سیزدهم، از ساعت 19:45 دقیقه جمعه بيست و پنجم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم مقابل تيم تازه به لیگ برتر آماده یعنی گسترش فولاد تبریز صف‌آرايي مي‌كنند.

اين مصاف جدال انديشه‌هاي دو مربي است كه یکی از آنها یعنی رسول خطیبی شاگرد دیگری یعنی محمد مایلی کهن محسوب می شود، ضمن اینکه رسول خطیبی اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر ایران را تجربه می کند اما مایلی کهن بعد از پیکان، فولاد خوزستان، سایپا البرز و گهر شهرداری دورود، برای پنجمین بار در تاریخ رقابت های لیگ برتر روی نیمکت یک تیم لیگ برتری می نشیند.

رسول خطیبی جوان و جویای نام اكنون هدايت تيمی را بر عهده دارد که سال گذشته در لیگ دسته اول جام آزادگان عملکرد فوق العاده ای داشت اما خوب می‌داند که سطح لیگ برتر با دسته اول قابل مقایسه نیست، به خصوص اینکه برای اولین بار در این فصل وی و تیمش پای خود را بیرون از خانه می گذارند.

گسترش فولاد تبریز چهار بازی قبل خود را در تبریز برابر حریفان برگزار کرده و حالا قصد دارد در اولین بازی خارج از خانه برابر صبای قم قرار بگیرد، در حالی که این اولین رویاروی صبای قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب دیداری رسمی از لیگ برتر به شمار می رود.

در سوي ديگر ميدان تيم صباي قم قرار دارد، تيمي كه در سال 1383 پا به عرصه رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور گذاشت و اكنون يكي از تيم‌هاي با سابقه تاريخ رقابت‌هاي ليگ برتر در ميان 16 تيم حاضر در اين رقابت‌ها به شمار مي‌رود.

با اين حال ديدار حساس دو تيم در هفته پنجم از نیم فصل نخست بازی های ليگ سیزدهم از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است زيرا از يك سوي صبا به دنبال كسب سومين پيروزي برابر گسترش فولاد تبریز قرار مي‌گيرد تا غمر دو شکست متوالی هفته های سوم و چهارم برابر فولاد خوزستان و استقلال تهران را  فراموش کند، ضمن اینکه از سوي ديگر شاگردان خطیبی نيز براي كسب نخستين برد خارج از خانه خود در ليگ سیزدهم انگيزه دارند.
 

کد خبر 2114817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha