۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۸

حمید عبدی:

ورزشگاه نقش‌جهان در طراحی و ساخت بی‌نظیر است/ جایگاه ویژه با زیربنای 2 هزار متر

ورزشگاه نقش‌جهان در طراحی و ساخت بی‌نظیر است/ جایگاه ویژه با زیربنای 2 هزار متر

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور گفت: ورزشگاه نقش‌جهان در طراحی و ساخت در بین کشورهای منطقه بی‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید عبدی پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: ورزشگاه نقش‌جهان دارای ظرفیت بسیار بالایی است و یک طرح عظیم ملی به شمار می‌رود که ما انرژی بسیاری برای ساخت آن به کار گرفتیم.

وی در مورد کیفیت‌های فنی این ورزشگاه ادامه داد: نقش‌جهان از نظر سازه یکی از ورزشگاه‌های خاص خاورمیانه به شمار می‌رود زیرا تنها ورزشگاه مسقف منطقه با این حجم و عظمت است.

معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور ادامه داد: اگرچه در برخی از کشورهای منطقه ورزشگاه‌های مسقفی نظیر نقش‌جهان وجود دارد اما حجم این ورزشگاه‌ها به میزان ورزشگاه نقش‌جهان نیست و آنها تنها ورزشگاه‌هایی با 10 یا 15 هزار نفر ظرفیت را به صورت مسقف آماده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش‌جهان نزدیک به 2 هزار متر ساختمان VIP دارد، بیان داشت: جایگاه ویژه این ورزشگاه شامل جایگاه VIP و VVIP آماده شده و برای خبرنگاران رسانه‌های گروهی تکمیل شده است.

عبدی با بیان اینکه سرویس‌های بهداشتی این ورزشگاه نیز تکمیل شده، افزود: 4 سرویس بهداشتی ورزشگاه در چهار قسمت شمال، جنوب، شرق و غرب ورزشگاه تعبیه شده و برای هواداران تیم‌های مختلف آماده است.

وی اضافه کرد: طراحی ورزشگاه نقش‌جهان به صورت باز انجام شده و به همین دلیل این ورزشگاه به راحتی می‌تواند تخلیه شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 2114853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha