۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۶

در نامه ای به دکتر لاریجانی/

جمعی از فعالان زنجانی از تصدی وزارت ورزش و جوانان توسط مسعود سلطانی‌فر حمایت کردند

جمعی از فعالان زنجانی از تصدی وزارت ورزش و جوانان توسط مسعود سلطانی‌فر حمایت کردند

زنجان - خبرگزاری مهر: جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی زنجان با صدور نامه ای از تصدی وزارت ورزش و جوانان توسط مسعود سلطانی‌فر حمایت و تاکید کرده اند: كارنامه درخشان مدیریت سلطانی‌فر در این استان طی سال‌های 1377 تا 1380 سرشار از خدمات و تلاش‌های ارزشمندی است كه در نتیجه آن، حافظه تاریخی مردم زنجان همواره از وی به عنوان استانداری توانمند، توسعه‌گرا و حامی پیشرفت و آبادانی تاریخی استان یاد می‌كند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در  نامه ای جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی استان زنجان در خصوص معرفی مسعود سلطانی‌فر از جانب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان وزیر پیشنهادی جهت تصدی وزارت ورزش و جوانان، خطاب به دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری توسط مردم فهیم ایران اسلامی در روز 24 خرداد‌ماه امسال که حیرت جهانیان را برانگیخته و کشور را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون کرده، آمده است: اینک که در آستانه رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به كابینه پیشنهادی حجت‌الاسلام  دکتر حسن روحانی قرار داریم، ما جمعی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی استان زنجان با توجه به شناخت و سابقه همكاری با مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان بر خود فرض می‌دانیم که نکاتی را به استحضار نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برسانیم.

در ادامه این نوشته اعلام شده است: كارنامه درخشان مدیریت سلطانی‌فر در این استان طی سال‌های 1377 تا 1380 سرشار از خدمات و تلاش‌های ارزشمندی است كه در نتیجه آن، حافظه تاریخی مردم زنجان همواره از وی به عنوان استانداری توانمند، توسعه‌گرا و حامی پیشرفت و آبادانی تاریخی استان یاد می‌كند.

در این نامه انضباط مالی دقیق و قوی در مجموعه فصول اعتباری دستگاه‌های اجرایی، از ویژگی‌های برجسته مدیریتی دوره استانداری سلطانی‌فر در زنجان عنوان شده و آمده است: به‌‌جرأت می‌توان گفت که مونه ای در تاریخ مدیریت استان نداشته است و همین ویژگی مهم می‌تواند به توسعه ورزش کشور از طریق هزینه اعتبارات ورزشی در جای خود منجر شود.

در این نامه تعامل مثبت، هدفمند و سازنده سلطانی‌فر با جامعه و تشكل‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، انجمن‌های خیریه و ... از دیگر خصایص بارز دوره مدیریتی سلطانی‌فر در زنجان است که در اشاره و تأکید شده است: همین امر منجر به كسب تجربیاتی ارزشمند برای مردم و جوانان استان شد و آنان را از افتادن به ورطه افراط و تفریط و فعالیت‌های مخرب بازداشت و روحیه با نشاط و سرزندگی و كار و تلاش را در میان اقشار مختلف بالأخص جوانان استان نهادینه کرد.

همچنین در این مکتوبه اظهار شده است: به جرأت می‌توان ادعا کرد که در دوره مدیریت وی، تشكل‌های مختلف استان، توانسته‌اند در سطح كشور به صورت شاخص و الگو برای سایر استان‌ها مطرح شوند. علاوه بر این‌که رشد كمی و كیفی تشكل‌های ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و غیره در دوره مدیریت سلطانی‌فر در استان‌های مختلف در تمام ادوار بعد از انقلاب اسلامی کم نظیر بوده است.

در نامه فعالان اجتماعی، فرهنگی و ورزشی عنوان شده است: اهتمام ویژه سلطانی‌فر به توسعه زیرساخت‌های ورزش استان و حضور پر رنگ در میادین ورزشی، توجه ویژه وی به ورزش بانوان با عنایت به رعایت حجاب و عفاف در این عرصه و سوق دادن انرژی و پتانسیل آنان به سوی فعالیت‌های ورزشی اجتماعی از طریق ساخت و گسترش چندین کانون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برای آموزش انواع مهارت‌های لازم برای زنان جامعه از دیگر ویژگی‌های برجسته حضور سلطانی‌فر در استان زنجان بیان شده است.

 این نامه می افزاید: بر این اساس ضمن احترام به دغدغه‌ها و نقطه نظرات نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، رجاء واثق داریم که انتخاب مسعود سلطانی‌فر به وزارت ورزش و جوانان، می‌تواند بخش قابل توجهی از نگرانی‌ها و چالش‌های پیش روی این حوزه پرمطالبه را برطرف ساخته و فرصت‌ها و افق‌های جدیدی را پیش روی جامعه جوان و ورزشی كشور قرار دهد.

کد خبر 2114905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha