۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۵

حواشی بازدید وزیر ورزش از ورزشگاه نقش‌جهان/

مشکلات خبرنگاران برای پوشش نقایص ورزشگاه نقش‌جهان/ اصرار بر تکمیل بودن پروژه نیمه کاره

 مشکلات خبرنگاران برای پوشش نقایص ورزشگاه نقش‌جهان/ اصرار بر تکمیل بودن پروژه نیمه کاره

اصفهان – خبرگزاری مهر: در شرایطی که برخی خبرنگاران در صدد پوشش خبری مشکلات روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان بودند، با اعتراض افراد حاضر در این ورزشگاه مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر ورزش و جوانان استان اصفهان صبح امروز و طبق زمان مقرر راس ساعت 10 صبح به ورزشگاه نقش‌جهان آمد و از روند ساخت این ورزشگاه بازدید کرد؛ بازدید وزیر چند ساعت به طول انجامید و در طول آن مشکلات ورزشگاه و توضیحات پروژه به محمد عباسی ارائه شد.

حمید عبدی، معاون فنی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور در این بازدید وزیر ورزش را همراهی کرده و پیرامون روند ساخت آن، بخش‌های تکمیل شده، ویژگی‌های منحصر به فرد ورزشگاه نقش‌جهان و سایر مسائل صحبت کرد.

همچنین علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز برای بازدید از روند ساخت ورزشگاه به نقش‌جهان آمده بود و مشغول تماشای ورزشگاه بود.

بر خلاف روزهای گذشته، تعداد کارگران حاضر در این ورزشگاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده بودند و مشغول کار کردن در ورزشگاه بودند.

در شرایطی که بخش قابل توجهی از فاز دوم ورزشگاه نقش‌جهان آماده بهره‌برداری نشده بود و قسمت‌هایی از فاز نخست ورزشگاه نیز هنوز کار داشت، اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصرار داشت که فاز نخست ورزشگاه را تکمیل شده و آماده بازی بداند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هفته گذشته در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی از افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان در هفته جاری خبر داده بود اما وزیر ورزش امروز اعلام کرد که با این درخواست مخالفت کرده چون ورزشگاه نقش‌جهان آماده بهره‌برداری نیست و تا زمان بهره‌برداری فاصله زیادی دارد.

راهروهای فاز نخست ورزشگاه و تعدادی از سرویس‌های بهداشتی آن که به فاز نخست اختصاص داشت و همچنین بخش‌هایی که قرار بود بازسازی و تعمیر شود، همچنان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کرد.

جایگاه ویژه ورزشگاه تکمیل شده و قیافه شکیلی به ورزشگاه داده بود و صندلی‌گذاری فاز نخست ورزشگاه نیز در رنگ‌های مختلف انجام شده بود و توجه همه را به خود جلب می‌کرد.

بخشی از محوطه اطراف کاسه ورزشگاه آسفالت شده و محوطه‌سازی آن انجام شده بود اما بخش‌های دیگری از آن هنوز کار داشت.  زمین پارکینگ بیرونی محوطه کارگاهی ورزشگاه نقش‌جهان نیز به صورت خاکی برای خودروها تعبیه شده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از صندلی‌های قرار گرفته شده در ورزشگاه تنها در جای خود قرار گرفته بودند و پیچ‌های آنها نصب نشده بود که این مسئله مورد توجه برخی رسانه‌ها قرار گرفته بود.

برخی خبرنگاران رسانه‌های گروهی که در صدد پرسیدن سئوالاتی از وزیر ورزش بودند در با مخالفت از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و روابط عمومی این اداره‌کل مواجه شدند اما پس از اصرارهای فراوان و با درخواست عباسی، اجازه پرسیدن سئوال به آنها داده شد.

وزیر ورزش در بخشی از صحبت‌های خود تعهد این وزارتخانه را برای تکمیل فاز نخست ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان دولت دهم خواند و این در حالی بود که فاز نخست ورزشگاه نقش‌جهان سال‌ها پیش تکمیل شده بود و حتی در آن بازی نیز برگزار شده بود و در حال حاضر مشکل اساسی این ورزشگاه فاز دوم به شمار می‌رود.

محمد عباسی، وزیر ورزش در پاسخ به سئوالات خبرنگارانی که از او در مورد دلایل حضور در ورزشگاه نقش‌جهان سئوال پرسیدند، این بازدید را برای افزایش سرعت کار ساخت ورزشگاه عنوان کرد، این در شرایطی است که وزیر ورزش تنها چند روز دیگر در سمت خود باقی می‌ماند و قرار است به زودی وزیر جدید جایگزین او شود.

غیبت استاندار اصفهان در این مراسم از نکات جالب مراسم بود و جالب‌تر اینکه هیچ یک از مسئولان استانداری اصفهان نظیر معاون عمرانی استاندار یا مدیرکل دفتر فنی استانداری در این بازدید حضور نداشتند.

تعدادی از بازیکنان تیم نونهالان ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان حضور داشته و در صدد برگزاری یک مسابقه در زمین بودند که به دلیل نبود توپ این مسابقه برگزار نشد.

بر خلاف روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان، مدیران استان تاکید زیادی بر تکمیل شدن ورزشگاه نقش‌جهان داشتند که این مسئله نیز جالب توجه بود.

بعد از دیدار وزیر ورزش برخی خبرنگاران که در صدد پوشش تصویری مشکلات ورزشگاه نقش‌جهان بودند، از سوی برخی مسئولان حاضر در ورزشگاه از این کار منع شدند.

کد خبر 2115018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha