۲۲ مرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۱۴

گزارش تمرین استقلال؛

بازگشت ساموئل و بیگ‌زاده به تمرینات/ غیبت مشکوک بازیکن صربستانی

بازگشت ساموئل و بیگ‌زاده به تمرینات/ غیبت مشکوک بازیکن صربستانی

هاشم بیگ‌زاده و ساموئل بعد از مدت‌ها غیبت در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شدند. این در حالی است که سه بازیکن دیگر در تمرین امروز آبی پوشان غایب بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 19 امروز سه‌شنبه در کمپ مرحوم ناصر حجازی آغاز شد و بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی برای بازی با داماش پرداختند. این تمرین یکساعت طول کشید و امیر قلعه‌نویی برای شاگردانش برنامه سانتر از جناحین و شوت از راه دور در نظر گرفته بود. البته در 15 دقیقه پایانی تمرین، قلعه‌نویی از تماشاگران خواست کمپ را ترک کنند تا تمرین پشت درهای بسته برگزار شود.

* در تمرین امروز "لاوره"، آندارنیک تیموریان و احمد جمشیدیان غایب بودند. غیبت لاوره باعث شد تا شایعه شود این بازیکن به خاطر دریافت نکردن مطالباتش قهر کرده است.

* "جی لوید ساموئل" و هاشم بیگ زاده که به خاطر مصدومیت چندین روز از تمرینات دور بودند، امروز در کمپ استقلال حاضر شدند و به صورت اختصاصی تمرین کردند.

* پیش از شروع تمرین امروز، علی ضیا مجری برنامه ویتامین سه با امیر قلعه‌نویی مصاحبه کرد.

* کاروان تیم فوتبال استقلال برای بازی با داماش ساعت 11 صبح چهارشنبه راهی رشت می‌شود و قبل از بازی با این تیم، یک جلسه تمرین در زمین اصلی مسابقه برگزار خواهد کرد.

تیم‌های فوتبال استقلال و داماش روز پنجشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در شهر رشت به مصاف هم خواهند رفت.

 

کد خبر 2115163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha