۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۰

علیمردانی تاکید کرد:

انتقال کارخانه سرب و روی مطالبه اصلی مردم زنجان/ رسانه ها صادقانه در این امر قلم زدند

انتقال کارخانه سرب و روی مطالبه اصلی مردم زنجان/ رسانه ها صادقانه در این امر قلم زدند

زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، انتقال سرب و روی را مطالبه اول و اصلی مردم یا د کرد و گفت: وظیفه مسئولان است که به مطالبه به حق مردم پاسخ دهند.

محسن علیمردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، مردم را ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: دولت باید به سلامتی مردم توجه کند چرا که عدم توجه به مطالبه و درخواست مردم نسبت به انتقال سرب و روی بی توجهی به سلامتی مردم است.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این راستا سازمان محیط زیست کوتاهی کرده است چرا که سرب یک ماده خطرناک است و سلامتی مردم را تهدید می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین و دولت مسئول سلامتی مردم هستند چرا که این نظام با حضور و نقش مردم تاکنون اقتدار خود را حفظ کرده چرا که مردم بزرگترین سرمایه برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. 

علیمردانی تاکید کرد: با انتقال کارخانه سرب و روی به 70 کیلومتری زنجان انشالله مشکلات آلودگی هوا در استان حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از زمان پذیرفتن مسئولیت در مجلس همواره پیگیر موضوع انتقال کارخانه سرب و روی از محل کنونی بوده است، گفت: موضوع انتقال کارخانه سرب و روی و دو خطه کردن خط آهن تهران ـ شمال‌غرب از اولویت‌های برنامه‌اش به عنوان نماینده مجلس است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: وظیفه مسئولان برآورده کردن خواسته‌های مردم است و دراین راستا موضوع اجرای مصوبه موجود در مورد انتقال کارخانه سرب و روی در همه نشست‌ها با مسئولان ارشد کشور از جمله رئیس جمهور منتخب برگزار شده و مطرح و پیگیری شده است.

علیمردانی نقش رسانه ها را در انتقال این کارخانه بسیار موثر دانست و گفت: رسانه ها صادقانه سلامتی مردم را اولویت کاری خود قرار دادند.

کد خبر 2115549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha