۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۲۱

هفته دوم و سوم لیگ برتر

پیروزی فولاد ماهان در دو بخش آقایان و بانوان لیگ برتر تیراندازی با کمان

پیروزی فولاد ماهان در دو بخش آقایان و بانوان لیگ برتر تیراندازی با کمان

اصفهان - خبرگزاری مهر: کمانداران فولاد ماهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور امروز با دیدار تیم های مختلف پیگیری شد وماهانی ها در دو بخش بانوان و آقایان به مصاف حریفان خود رفتند.

بانوان ماهانی در بخش کامپوند و از هفته دوم و سوم لیگ برتر به مصاف تیم های قزوین و افق سپید رفتند که در پایان به ترتیب با نتایج چهار بر یک و سه بر دو حریفان خود را شکست دادند.

در بخش آقایان و در ریکرو نیز تیم های کیش و ترانه دریا در هفته چهارم و پنجم با نتیجه مشابه پنج بر صفر مغلوب کمانداران ماهان شدند.

از هفته چهارم کامپوند آقایان بانک قوامین به مصاف ماهان رفت و این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود کمانداران تیم بانک قوامین به پایان رسید.

افق سپید نیزدر چهارچوب رقابت های هفته پنجم با کمانداران ماهانی روبرو شد .در پایان این دیدار ماهانی ها پنج بر صفر مغلوب حریف خود شدند.

تیم فولاد ماهان سپاهان در حال حاضر در بخش ریکرو آقایان با بیست امتیاز در جایگاه دوم ، کامپوند آقایان با نوزده امتیاز جایگاه دوم و در بخش کامپوند بانوان با کسب دوازده امتیازدر جایگاه نخست جدول رده بندی قرار دارد.

کد خبر 2115866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha