۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۲

افشین ناظمی:

بازی با استقلال جدال مرگ و زندگی است/ هواداران فقط تیم را تشویق کنند

بازی با استقلال جدال مرگ و زندگی است/ هواداران فقط تیم را تشویق کنند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به تدابیر ویژه‌ای که برای دیدار با استقلال اندیشیده است، گفت: این بازی جدال مرگ و زندگی است و مطمئن باشید داماش متفاوتی را خواهید دید.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: بعد از باخت به فولاد که برای ما خیلی تلخ بود روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم و تمرینات خوبی را برگزار کردیم. تمام تلاش ما این است که روز پنجشنبه یک بازی تهاجمی را به نمایش بگذاریم و مطمئن باشید که این اتفاق رخ خواهد داد.

وی افزود: بازی ما با استقلال به نوعی دیدار مرگ و زندگی است. ما برای این مسابقه تدابیر و تاکتیک وِیژه‌ای مد نظر داریم که در حال حاضر نمی‌توانم در این باره صحبت کنم ولی مطمئن باشید که برابر استقلال داماش متفاوتی را مشاهده خواهید کرد.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان این که بازی کردن مقابل استقلال همواره دشوار است، گفت: ما باید اشتباهات خودمان را کم کنیم. در بازی با فولاد که سه گل دریافت کردیم اشتباهات فردی زیادی داشتیم ولی من به تیم خودم اعتماد دارم و در همان مسابقه هم نشان دادیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم.

ناظمی با اشاره به این که آبشک به خاطر مصدومیت در این بازی غایب است عنوان کرد: امیدوارم فردا جو استادیوم به نفع ما باشد و هواداران تیم داماش فرهنگ غنی مردم گیلان را به نمایش بگذارند. از آنها می‌خواهم تنها تیم خود را تشویق کنند و کاری به مسایل حاشیه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 2115873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha