۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۴۵

پس از چند روز کش و قوس/

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان تغییر کرد/ سرخاب بار دیگر هدایت طلایی پوشان را به عهده گرفت

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان تغییر کرد/ سرخاب بار دیگر هدایت طلایی پوشان را به عهده گرفت

بندرعباس - خبرگزاری مهر: با تغییر مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان، محمدرضا سدید به عنوان سرپرست و عباس سرخاب به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از چند روز کش و قوس بر سر مدیریت باشگاه آلومینیوم هرمزگان در نهایت مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان و سرمربی این تیم تغییر کرد.

طبق تصمیم هیئت مدیره شرکت آلومینیوم المهدی حسین جباری زاده پس از حدود شش سال فعالیت به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان برکنار و محمدرضا سدید به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

این تغییرات در حالی نهایی شد که حکم سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم پیش از این صادر شده بود اما حسین جباری زاده با این مسئله مخالف و خود را مدیرعامل آلومینیوم می دانست.

طی چند روز گذشته تیم آلومینیوم با دو سرمربی یعنی پرویز مظلومی و عباس سرخاب در دو شهر کرج و بندرعباس به تمرین می پرداخت اما پس از برکناری جباری زاده، پرویز مظلومی نیز از آلومینیوم جدا و عباس سرخاب سرمربی آلومینیوم هرمزگان شد.

عباس سرخاب فوتبالیست اسبق هرمزگانی و بازیکن سابق تیمهای ملی و استقلال، پیش از این نیز هدایت طلایی پوشان آلومینیوم را بر عهده داشت و با این تیم از لیگ دسته دو به لیگ یک فوتبال کشور صعود کرده بود.

کد خبر 2115899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha