۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۴

مدیرعامل تراکتورسازی:

هیچ اولتیماتومی در کار نبود/ بهترین تیم‌های جهان هم طعم باخت را می‌چشند

هیچ اولتیماتومی در کار نبود/ بهترین تیم‌های جهان هم طعم باخت را می‌چشند

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: برخورد ما با کادر فنی و بازیکنان همیشه در قالب تشویق بوده و من به کسی اولتیماتوم نداده‌ام.

حمید زینی‌زاده امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هیچ اولتیماتومی علیه کادر فنی تیم تراکتورسازی در کار نبوده، اظهار داشت: از گفته های من در مصاحبه‌ها تحلیل و تفسیرهای دیگری می‌شود که باید بگویم من هرگز به کسی اولتیماتوم نداده‌ام چراکه واژه اولتیماتوم مشمول محدودیت زمانی و مشخص کردن زمان خاص می‌شود.

وی ادامه داد: با این حال ما هرگز کارمان را شل نمی‌گیریم و بازهم می‌گویم که ما تیمی مدعی هستیم و باید همه بازی‌ها را به چشم فینال نگاه کنیم. اگر تذکری هم بوده، شامل همه اعضای تیم بوده و شخص خاصی را در برنمی‌گیرد.

زینی‌زاده تصریح کرد: من نمی‌گویم که باید همه بازی‌ها را ببریم چون بهترین تیم‌های جهان هم طعم باخت و تساوی را هم می‌چشند اما معتقدم باید در همه بازی‌ها نهایت تلاش و توان خود را برای پیروز شدن به کار بگیریم.

وی افزود: من همین جا بار دیگر حمایت خود را از کادر فنی تیم و اقای مجید جلالی اعلام می‌کنم اما ایشان نیز می‌دانند که پس از شکست در یک بازی از مدیرعامل گرفته تا دیگر اعضای تیم تحت فشار هستند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز یاداور شد: برخورد ما با کادر فنی و بازیکنان همیشه در قالب تشویق بوده و دو طرف مثل دوست باهم رفتار کرده‌اند اما مدیرعامل یک باشگاه نمی‌تواند در برابر شکست‌های متوالی صبر داشته باشد.

وی با ابراز رضایت از وضعیت فعلی تیم تراکتورسازی گفت: با توجه به بردهایی که تیم در دو بازی خود برابر ذوب‌آهن و سپاهان در اصفهان کسب کرد، پاداش در نظر گرفته و قرار است با تداوم پیروزی‌ها، مبلغ پاداش ها نیز بصورت تصاعدی بیشتر شود.

زینی زاده ادامه داد: هرگز در مسایل فنی تیم دخالت نمی کنم و معتقدم که فقط کادر فنی و شخص سرمربی تیم باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

کد خبر 2115982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha