۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹

پیروانی در پاسخ به مهر:

تیم فجر سال‌هاست فقط برای اوت نشدن بسته می‌شود/ کاسب نیستم

تیم فجر سال‌هاست فقط برای اوت نشدن بسته می‌شود/ کاسب نیستم

شیراز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تیم فجر 10 سال است برای اوت نشدن بسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین پیروانی عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، در خصوص نبود زیر ساخت مناسب فوتبال شیراز و فارس افزود: همواره تیم فجر شهید سپاسی شیراز برای اوت نشدن دست به دعا بوده چراکه هیچگاه از جانب مسئولین حمایت نشده است.

وی تصریح کرد: مدیر عامل و سرپرست تیم با دستان خالی تیم بسته‌اند و امروز هم باید از آنها تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه تمامی باخت‌های تیم فجر به گردن من است، تاکید کرد: دو بازی خوب بودیم اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند من مسئول این باخت‌ها هستم.

پیروانی تصریح کرد: ما به دو فوروارد و یک مدافع خوب احتیاج داریم اما به هر کسی تماس گرفتیم مبلغ 700 و 800 میلیون را از ما درخواست کرد که پرداخت این رقم نیز در توان تیم فجر نیست.

وی افزود: من از تماشاگران واقعی تیم فجر تشکر می‌کنم اما از دیگران گلایه دارم که در بازی با استقلال 12 هزار نفر این تیم را تشویق می‌کنند که این کار آنها جای ناراحتی دارد.

کاسب نیستم

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر گاه احساس کنم که کارایی ندارم باشگاه را ترک می‌کنم، گفت: من کاسب نیستم بلکه یک مربی با چندین سال سابقه هستم.

پیروانی افزود: طی هفته گذشته مسئولین فجر به خوبی از من حمایت کرده‌اند و من نیز از آنها تشکر می‌کنم.

وی در خصوص بازی در مقابل سپاهان اصفهان نیز گفت: برای برد به این بازی وارد می‌شویم و امیدوارم بتوانیم نتیجه مناسب را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تاکید کرد: در مقابل تیم سپاهان 70 درصد تیم ما جوان است.

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان شامگاه جمعه در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 2116319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha