۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

حسنوی:

برای پیروزی به اهواز آمده ایم/عملکرد استقلال خوزستان خوب بود

برای پیروزی به اهواز آمده ایم/عملکرد استقلال خوزستان خوب بود

اهواز - خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگرچه در برخی بازی ها احتیاط را در دستور کار خود قرار می دهیم ولی در بازی برابر استقلال خوزستان تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین حسنوی پنج شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر کشور اظهار کرد: ویسی در تیم هایی که مربیگری کرده است همیشه بازیکنانش بازیهای خوبی را ارائه کرده اند و بدون شک این بازی نیز از نظر فنی بازی جذاب و تماشایی خواهد بود.

وی افزود: تیم ما نیز چهار فصل پیاپی تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و اکنون پس از گذشت چهار هفته از مسابقات بازیکنان ما به هماهنگی خوبی دست یافته اند.

مربی تیم نفت تهران ادامه داد: خوزستان مهد فوتبال ایران است و همیشه بازیکنان خوبی در این منطقه حضور داشته اند و ویسی از این پتانسیل نهایت بهره را برده و بازیکنان جوان با تکنیکی را در کنار بازیکنان باتجربه قرار داده است که یکی از نقاط قوت این تیم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه هر تیمی به راحتی نمی تواند از سد استقلال خوزستان بگذارد، بیان کرد: تیم استقلال خوزستان در اولین سال حضورش در لیگ برتر تاکنون بازیهای با کیفیتی را ارائه داده و نتایج خوبی را کسب کرده و این در حالی است که خیلی از تیم های مدعی هنوز نتوانسته اند امتیازات مد نظر خود را کسب کنند.

حسنوی در خصوص وضعیت آب و هوایی خوزستان تصریح کرد: گرمای هوای خوزستان را در هیچ استانی نمی توان تجربه کرد و سرمربی تیم ما نیز قصد دارد با زمانبندی های مناسب تدابیری را برای بازیکنان در نظر بگیرد تا آنها از نظر بدنی کم نیاورند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه هر بازی سه امتیاز دارد و برای هرتیمی حداکثر امتیاز با ارزش است ما نیز در این بازی تنها برای کسب سه امتیاز تلاش می کنیم ولی در بعضی از بازی ها احتیاط را نیز در دستور کار خود قرار می دهیم.

مربی تیم نفت تهران اظهار کرد: در این بازی تمامی بازیکنان خود را در اختیار داریم و بازیکن از نظر بدنی شرایط مناسبی دارند.

بازی دو تیم استقلال خوزستان و نفت تهران از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه امروز در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.

کد خبر 2116470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha