۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱

پورنیا در گفتگو با مهر:

ایران مدعی اول قهرمانی کشتی جهان است/ مدال طلای 74 کیلو را می‌خواهم

ایران مدعی اول قهرمانی کشتی جهان است/ مدال طلای 74 کیلو را می‌خواهم

قم - خبرگزاری مهر: ملی پوش کشتی فرنگی استان قم از آمادگی بالای خود و سایر ملی پوشان برای کسب موفقیت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان خبر داد.

هادی علیزاده پورنیا در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کمتر از یک ماه دیگر به زمان برگزاری رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در سال 2013 باقی مانده و تمام سعی و تلاش تمام ملی پوشان کسب بهترین شرایط برای حضور موفق در این رقابت ها است.

وی با بیان اینکه در شرایط خوب و آماده ای به سر می برد، تصریح کرد: خوشبختانه این شرایط را سایر ملی پوشان نیز دارند و همین امر موجب شده تا ایران مدعی اول قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی جهانی امسال در کشور مجارستان باشد.

دارنده مدال نقره مسابقات آسیایی سال جاری با بیان اینکه تیم کشورمان برای کسب موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان آماده و همدل است، ابراز داشت: ما در هر هفت وزن شانس بالایی برای کسب مدال داریم و قطعا آنقدر توانمند هستیم که سکوی اول رقابت ها را از آن خود کنیم.

وی با اشاره به وضعیت تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی، یاد آور شد: اردوهای خوبی در این چند ماه پشت سر گذاشته ایم و با توجه به تمرینات خوبی که برگزار کرده ایم درحال حاضر وضعیت آمادگی مناسبی داریم و سعی می کنیم تا زمان برگزاری رقابت های جهانی از وضعیت موجود بهتر هم شویم.

علیزاده پورنیا که بیش از 10 مدال جهانی، بین المللی و آسیایی در کارنامه موفقیت های خود دارد، در ادامه افزود: برگزاری تمرینات منظم و مستمر داخلی علاوه بر کمک به سطح آمادگی بیش از بیش کشتی گیران حاضر در اردو، انگیزه خوبی هم برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه در وزن 74 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان برابر حریفان به میدان خواهد رفت، گفت: تیم یکدست و آماده ای داریم که یکی از بهترین تیم های حال حاضر کشتی کشور به شمار می رود و به طور حتم نتیجه درخشانی در مسابقات جهانی خواهد گرفت.

وی که امسال تجربه حضور در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، پیکارهای دانشجویان جهان و همچنین رقابت های آسیایی هند را در کارنامه دارد تصریح کرد: کسب مدال از رقابت های جهانی سخت است چون بهترین های دنیا آنجا حضور دارند اما ایران همواره در کشتی سرآمد و موفق بوده و در این دوره نیز به موفقیت ها و افتخارآفرینی های خود ادامه می دهد.

گفتنی است: هادی علیزاده پورنیا به عنوان تنها فرنگی کار قمی هفته پایانی شهریور ماه راهی مسابقات کشتی فرگنی قهرمانی جهان در سال 2013 به میزبانی مجارستان می شود.
 

کد خبر 2116534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha