۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۷

امیر قلعه‌نویی تاکید کرد:

زبانم تلخ است و آدم میانه‌‎رویی نیستم/ از صحبت با رویانیان لذت بردم

زبانم تلخ است و آدم میانه‌‎رویی نیستم/ از صحبت با رویانیان لذت بردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید اگر قرار باشد یک دقیقه در فوتبال بماند، مربی نیست که هم این طرف را داشته باشد و هم آن طرف را، فقط حرف حق را می‌زند. وی همچنین اعلام می‌کند مجتبی جباری نیم فصل اول سال گذشته هم در استقلال نبود ولی این تیم صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در خصوص دیدار تیم‌های استقلال با بوریرام تایلند در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما از امروز ریکاوری می‌کنیم و از فردا شنبه تمام فکر و ذکرمان بازی با این تیم تایلندی در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی خاطرنشان کرد: از طریق دوستی که در تایلند داریم، شناخت خوبی از تیم بوریرام بدست آوردیم، آنها 7- 8 بازیکن خارجی دارند و تیم خطرناکی هستند، البته ما هم استقلال هستیم و روز به روز بهتر می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین به تماس محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وی اشاره کرد و افزود: من دو روز پیش با رویانیان صحبت کردم و از حرف‌های وی لذت بردم! من خیلی جاها انتقاد کردم که مدیران باید ورزشی باشند ولی استثناهایی مانند محمد رویانیان هم هستند که فوتبالی فکر می‌کنند.

وی ادامه داد: رویانیان به من گفت اگر برای لیگ قهرمانان آسیا کاری از دست ما برمی‌آید، بگویید تا انجام دهیم. با وجود اینکه رویانیان از تیم رقیب ما است ولی نگاه وطن پرستی به لیگ قهرمانان دارد، من می‌گویم نگاه‌ها باید اینطور باشد.

قلعه‌نویی که از مشکلات مالی بوجود آمده برای باشگاه استقلال بسیار ناراحت است، افزود: اگر تا امروز صبوری کردم و حرفی نزدم به خاطر شرایط تیم بوده اما باید بگویم انتظامات هتل دو بازیکن جوان ما را می‌خواهد هر روز بیرون کنند. کادر فنی تیم تنها 40 درصد قراردادش را دریافت کرده و تیموریان هنوز قراردادش را دریافت نکرده، به همین دلیل شرایط روحی خوبی ندارد و نمی‌تواند درست تمرین کند.

وی با تاکید بر اینکه کادر فنی و بازیکنان تیمش با تحمل این مشکلات هم قسم شده‌اند در مسابقات آینده نتایج خوبی را بدست آوردند، اذعان داشت: گوران لاوره نیز به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش به رشت نیامد. باید این مشکل‌ها را برطرف کرد. البته خدا پدر مسئول یکی از شرکت‌ها را بیامرزد که بلیت رفت و برگشت به شهر رشت را برایمان گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا موفق شده خلاء بازیکنی مثل مجتبی جباری را پر کند یا خیر؟، یادآور شد: مجتبی بازیکن بزرگی است ولی ما هم استقلال هستیم و باید بدون مجتبی فکر کنیم اگر مصدومان ما برسند می‌توانیم جای مجتبی را پر کنیم. ما باید در نبود جباری یک مدل دیگر بازی کنیم.

وی که با شبکه ورزش گفتگو می‌کرد، اضافه کرد: مجتبی جباری نیم فصل اول سال گذشته هم در استقلال نبود ولی ما صدرنشین بودیم، به نظرم اگر مصدومیت احمد جمشیدیان، آندرانیک تیموریان، هاشم بیگ‌زاده و ساموئل برطرف شود، تا حدودی خلاء مجتبی پر می‌شود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نارضایتی‌اش از خط دفاعی این تیم و اینکه آیا هنوز از عملکرد مدافعانش ناراضی است؟، تصریح کرد: من اصلا از خط دفاعی تیمم راضی نیستم. در بازی با داماش هم یک گل بچه‌گانه خوردیم. به نظرم علت این موضوع به این برمی‌گردد که خط دفاع ما درگیر مسابقات تیم ملی برای جام جهانی بود و بازیکنان نتوانستند استراحت و بدنسازی خوبی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره انتقادش از کیفیت توپ‌ها و لباس‌های لیگ برتر هم تاکید کرد: ما این هفته که در لیگ قهرمانان آسیا بازی داریم، باید توپ‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را استفاده کنیم و این برای ما دوگانگی ایجاد می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال به نکته جالبی هم اشاره کرد: برای من این سوال مطرح است که اگر سازمان لیگ می‌گوید توپ‌ها مجانی است، پس چرا از درآمد باشگاه‌ها به خاطر توپ‌ها کسر می‌کنند. به نظرم اگر بتوانیم از همین توپ های کنفدراسیون فوتبال آسیا که کیفیت خوبی هم دارد، استفاده کنیم، خوب است.

وی با تشکر از مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ خاطرنشان کرد: از وقتی که تاج آمده لیگ نظم بهتری گرفته و ما تقویمی داریم که می‌دانیم چه زمانی مسابقه خواهیم داشت، البته باید از زحمات عزیز الله محمدی، علی کاظمی و آلبرت هم در سازمان لیگ تشکر کرد، به خصوص علی کاظمی که مغز متفکر سازمان لیگ است.

قلعه‌نویی در پایان به تکرار صحبت‌های قبلی خود در خصوص شخصیتش پرداخت و گفت: زبانم تلخ است و آدم میانه‌‎رویی نیستم. من حق را می‌گویم، حتی اگر قرار باشد یک دقیقه در فوتبال بمانم، مربی نیستم که هم این طرف را داشته باشم و هم آن طرف را، فقط حرف حق را می‌زنم.

کد خبر 2116568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha