۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۶

در بازگشت از مسابقاتی جهانی/

مربی افتخارآفرین کشتی قم مورد استقبال مردم و خانواده کشتی قرار گرفت

مربی افتخارآفرین کشتی قم مورد استقبال مردم و خانواده کشتی قرار گرفت

قم - خبرگزاری مهر: مربی افتخارآفرین کشتی استان قم در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان جهان در بازگشت از این پیکارها مورد استقبال مردم و خانواده کشتی قم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان جهان با شرکت برترین‌های این رده سنی از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی کشور بلغارستان و در شهر صوفیه برگزار شد و با مقام سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

با اینکه در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اعزامی از کشورمان به این دوره از مسابقات هیچ یک از فرنگی کاران قمی حضور نداشتند اما باز هم جای قمی‌ها خالی نبود زیرا یک مربی از کشتی فرنگی استان قم در کادر فنی تیم ملی جوانان حضور داشت.

روح الله میکائیلی قهرمان نام‌دار کشتی استان قم که در سال‌های جوانی خود در وزن 84 کیلوگرم موفق به کسب عناوین و افتخارات ارزشمندی از این رشته ورزشی شده، اکنون در کسوت مربی به نسل جوان این رشته ورزشی پهلوان پرور و افتخارآفرین کمک می کند.

میکائیلی که در سال‌های اخیر شاگردان زیادی را تربیت کرده و به سطح اول کشتی فرنگی کشورمان تحویل داده است با توجه به سوابق ارزنده‌ای که در خدمت به کشتی فرنگی کشور دارد همراه با تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به عنوان مربی راهی رقابت های قهرمانی جهان در صوفیه بلغارستان شد.

با همت و تلاش این مربی و سایر اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، ایران توانست در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در صوفیه بلغارستان علیرغم شایستگی‌های زیادی که برای قهرمانی داشت، رتبه سوم رده بندی تیمی را از آن خود کند.

پس از کسب سه مدال از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانن جهان و همچنین به دست آوردن مقام سومی بخش تیمی، فرنگی کاران جوان ایرانی صبح امروز جمعه به کشور باز گشتند و مورد استقبال مردم و جامعه کشتی قرار گرفتند.

اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان پس از کسب سه مدال و مقام سومی رقابت‌های جهانی بلغارستان، ساعت پنج صبح امروز جمعه به کشور باز گشتند و در حالی که مراسم استقبال از آنها بسیار شلوغ بود، قمی‌ها نیز از روح‌الله میکائیلی مربی قمی عضو تیم ملی استقبال کردند.

تیم ملی در حالی از رقابت های جهانی جوانان در صوفیه بلغارستان بازگشت که با کسب مدال طلای فرشاد عیسوند در وزن 50 کیلوگرم، مدال نقره یوسف قادریان در وزن 84 کیلوگرم و مدال برنز رامین طاهری در وزن 66 کیلوگرم بر سکوی سوم رقابتهای جهانی ایستاد.

کد خبر 2116604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha