۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۱۲

سید صالحی:

باید روی ضربات آخر کار کنیم

باید روی ضربات آخر کار کنیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما فرصت‌های زیادی در مسابقات به دست می‌آوریم که آنها را از دست می‌دهیم به همین خاطر باید روی ضربات آخر کار کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی سید صالحی پس از پیروزی تیم‌ فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ملوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما نیمه اول را خوب شروع کردیم ولی بعد از اخراج مهرداد کفشگری یک مقدار فشار به تیم پرسپولیس وارد شد. در بین دو نیمه با صحبت‌های علی دایی یکدل شدیم و در نیمه دوم جای خالی یک بازیکن را جبران کردیم.

وی با بیان اینکه مهرداد کفشگری هم از اخراجش ناراحت بود، تاکید کرد: ما تلاش کردیم جای مهرداد را پر کنیم. خوشبختانه لطف خدا شامل حالمان شد و موفق شدیم در این بازی پیروز شویم. به امید پنج تن پرسپولیس را به جایگاه واقعی‌اش بر می‌گردانیم.

مهاجم پرسپولیس در پایان درباره موقعیت‌هایی که پرسپولیس از دست می‌دهد، گفت: در این بازی 10 نفره بودیم و فشار روی ما زیاد بود. مجبور بودیم از خط نیمه دفاع کنیم. متاسفانه فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم. این خیلی خوب است که موقعیت زیادی ایجاد می‌کنیم ولی باید روی ضربات آخر کار کنیم تا این فرصت‌ها به گل تبدیل شود.

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته پنجم لیگ برتر، جمعه شب تیم فوتبال ملوان را در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.

کد خبر 2116748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha