۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۰۸

حسین فرکی:

راه‌آهن بعد از گل برتری ما احساسی بازی کرد/ کاملا منطقی بازی کردیم

راه‌آهن بعد از گل برتری ما احساسی بازی کرد/ کاملا منطقی بازی کردیم

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به بازی خوب نفرات تیمش برابر راه‌آهن گفت: بازی بسیار سختی داشتیم اما توانستیم با تلاش بازیکنان، این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی پس از پیروزی تیمش مقابل راه‌آهن سورینت در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق افزود: همانطور که از قبل هم پیش بینی کرده بودم، بازی بسیار سختی داشتیم اما توانستیم با تلاش بازیکنان، این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه تاکید کرد: در طول هفته تمرینات منظمی را برای این دیدار انجام داده بودیم و به دقت تیم حریف را آنالیز کرده و از این تیم شناخت کامل داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تیم راه‌آهن در دیدار قبل از خود نیز شکست را پذیرا شده بود، می‌دانستیم مقابل حریفی بازی می‌کنیم که برای کسب سه امتیاز پا به میدان خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه در مجموع در دو نیمه این دیدار تیم برتر بودیم و توانستیم با یک بازی منطقی و حساب شده برابر راه آهن به پیروزی برسیم، تصریح کرد: راه‌آهنی‌ها پس از گل برتری ما بیشتر به بازی احساسی روی آوردند اما با یک بازی منطقی این دیدار را مدیریت کردیم و با پیروزی به پایان رساندیم.

فرکی در پایان و در خصوص اینکه آیا پنالتی بدست آمده برای این تیم درست بوده است یا خیر؟، گفت: من قضاوت را به کارشناسان می‌سپارم و در این خصوص اظهار نظری نمی‌کنم.

کد خبر 2116753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha