۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۲۳:۱۷

پیروانی:

پیروزی تیم فجر نتیجه همدلی رسانه ها و باشگاه فجربود/بازیهای آینده کنار زمین می ایستم

پیروزی تیم فجر نتیجه همدلی رسانه ها و باشگاه فجربود/بازیهای آینده کنار زمین می ایستم

شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: کسب پیروزی این تیم مقابل سپاهان نتیجه همدلی رسانه ها و باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز بود.

به گزارش خبرنگار مهر غلامحسین پیروانی جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و سپاهان اصفهان افزود: طی 4 هفته گذشته رسانه ها همکاری بسیار مناسبی با فجر شهیدسپاسی داشتند و علیرغم چند باخت روحیه این تیم را از بین نبردند.

وی گفت: هرچند که از 4 بازی در دو بازی آن لایق شکست نبودیم اما بار دیگر نشان دادیم که اگر همدلی و هماهنگی ایجاد شود می توانیم موفقیت کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با اشاره به اینکه جوانان تیم فجر باعث کسب موفقیت شدند یادآور شد: طی چندین سال گذشته تیم فجر شهید سپاسی شیراز همواره تیمی جوان و جویای نام را در لیگ داشته است و امروز هم همین جوانان باعث موفقیت تیم فجر در مقابل ستاره های چندصد میلیونی سپاهان شدند.

پیروانی تصریح کرد: امشب میانگین سنی تیم فجر 25 سال بود و به طور حتم در ادامه لیگ نیز جوانان خوش آتیه دیگری را معرفی خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان ینکه تیم فجر در نیمه دوم به خوبی نبض بازی را در دست گرفت ادامه داد: بازی فوتبال را باید به سه قسمت 30 دقیقه ای تقسیم کنیم که در این بازی طی 30 دقیقه ای اول تیم سپاهان قدرت خودش را به ما دیکته کرد اما در مابقی زمان بازی جوانان تیم فجر توانستند بر مسابقه تسلط کامل داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه "شما باید در کنار زمین تذکرات لازم را به بازیکنان بدهید" افزود: حضور من در کنار زمین لازم نیست اما اگر ایستادن من و تذکر دادن باعث کسب موفقیت می شود این کار را انجام می دهم.

وی یادآور شد: مربیان بزرگی همچون بیکن بائر و خوزه مورینیو و اسکولاری هیچگاه از روی نیمکت بلند نمی شوند اما من به خواسته رسانه ها و مردم احترام می گذارم و در مسابقات بعدی نیز کل 90 دقیقه را در کنار زمین ایستاده به بازیکنان تذکر می دهم.

فجر سپاسی شیراز امشب در خانه خود توانست با نتیجه دو بر یک سپاهان را شکست دهد.

کد خبر 2116761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha