۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۸:۱۸

ویسی:

خوزستانی‌ها غریب پرستند/ همه استقلالی‌ بودند

خوزستانی‌ها غریب پرستند/ همه استقلالی‌ بودند

اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که امشب دشمن را شاد کردیم ولی نابود نشدیم، گفت: متاسفانه ما خوزستانی‌ها غریب پرستیم ولی با این وجود امیدمان را از دست نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی جمعه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر نفت تهران که به شکست سنگین تیمش منجر شد، اظهار کرد: تیم ما بازی را خوب شروع نکرد و پس از اینکه ابتدای بازی دو بار دروازه ما باز شد تمرکز خط دفاعی ما نیز بهم خورد و نتوانست خوب کار کند.

وی افزود: جمع کردن تیمی که در شش دقیقه سه گل از حریف می خورد کار آسانی نبود ولی با این وجود تیم ما به بازی برگشت و توانست در ادامه خوب کار کند و دو گل خورده را جبران کند اما اتفاقات فوتبال در این بازی به سود ما نبود.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: اعتقادی به این ندارم که شکست‌های تیم را به گردن بازیکن خاصی بیاندازم یا بگویم روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم زیرا تیمی که بازنده است تمامی مجموعه تیم مقصر هستند.

وی بیان کرد: پیش از بازی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم ممکن است روی چه تدابیری کار کند ولی متاسفانه بازیکنان ما نتوانستند در چند صحنه بازیکنان حریف را مهار کنند.

ویسی عنوان کرد: خط دفاع ما تا حدودی ضعیف است و ناچاریم در بازی‌های خود برای برطرف کردن ضعف‌ها، تغییرات زیادی را در زمین انجام دهیم ولی امیدواریم رفته رفته این ضعف ها برطرف شود.

وی اظهار کرد: تیم ما در این بازی فرصت‌های خوبی برای جبران گل‌های خورده داشت ولی اتفاقات فوتبال به ضرر ما بود همانگونه که هیچکس فکرش را نمی‌کرد که تیم فجر سپاسی با چهار شکست متوالی در این هفته سپاهان را مغلوب کند.

از سری رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر بازی تیم های استقلال خوزستان و نفت تهران با نتیجه 4 بر دو به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

کد خبر 2116774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha