۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۶:۳۷

در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور/

صبای قم در خانه برابر شاگردان خطیبی متوقف شد

صبای قم در خانه برابر شاگردان خطیبی متوقف شد

قم - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خانه خود تن به تساوی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس شامگاه جمعه با انجام چند مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال صبای قم به اولین تساوی خود در این فصل تن داد.

در این مسابقه حساس که تیم فوتبال صبای قم در سومین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در شهر مقدس قم میزبان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بود که در پایان دیداری پرگل گل با تساوی 2 بر 2 مقابل میهمان خود متوقف شد.

صبای قم در این دیدار خانگی که در حضور اندک تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، در حالی تن به اولین تساوی این فصل داد که در بازی‌ قبل خود در خانه یک بار مغلوب تیم فوتبال فولاد خوزستان و یک بار هم برابر تیم ملوان بندر انزلی پیروز شده بود.

به جز دقایق آغازین بازی، صبای قم در این دیدار برابر میهمان تبریزی خود بسیار خوب و قوی ظاهر شد و حاضران در ورزشگاه یادگار امام قم از صبای قم بازی هجومی را نظاره‌گر بودند تا شاگردان محمد مایلی کهن با استفاده از شرایط میزبانی به پیروزی برسند اما این اتفاق رخ نداد.

در نیمه نخست این دیدار تیم فوتبال صبای قم عرصه را بر میهمان مدعی خود تیم گسترش فولاد تبریز تنگ کرد و بار‌ها موقعیت گل داشت اما در دقیقه چهارم بر روی اشتباه مهرداد طهماسبی دروازه بان خود گل اول را پذیرفت و در ادامه بازی با اینکه فرصت‌های گلزنی صبای قم هر بار به سادگی از دست رفت باز هم این تیم گسترش فولاد تبریز که در دقیقه 29 به گل دوم خود رسید.

در ادامه این دیدار، جریان بازی با توجه به تلاش بازیکنان صبای قم کاملا به سود این تیم پیش رفت و این تیم توسط غلامرضا عنایتی در فاصله اندک باقی مانده تا پایان نیمه اول به گل اول خود رسید تا 45 دقیقه اول این بازی با برتری دو بر یک به سود تیم گسترش فولاد تبریز به پایان برسد.

صبای قم در حالی برابر تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به کار خود ادامه داد که گل دقیقه 68 عنایتی یک بار دیگر برای این تیم کارساز شد و صبا از باخت خانگی دور شد و با وجود خلق موقعیت های متعدد گلزنی در ادامه کار، تنها توانست یک امتیاز از این بازی بگیرد.

البته شاگردان مایلی کهن در تیم فوتبال صبای قم با قبول این تساوی با هفت امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفتند در حالی که فولاد خوزستان با 12 امتیاز صدرنشین است، و شاگردان رسول خطیبی در تیم گسترش فولاد تبریز نیز با شش امتیاز هشتم هستند.

 

کد خبر 2116775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha