۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۲

رضایی خبر داد:

حضور آزادكاران برتر رقابتهاي عمومي در آخرين انتخابي تيم ملي

حضور آزادكاران برتر رقابتهاي عمومي در آخرين انتخابي تيم ملي

مربی تیم ملی کشتی آزاد در آستانه برگزاري دومين دوره رقابتهای عمومی گفت: نفرات برتر اين پيكارها مجوز حضور مستقیم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را کسب می کنند.

علیرضا رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: کادر فنی تجربه خوبی از برگزاری اولین دوره رقابتهای عمومی کشتی آزاد در سال گذشته دارد و همه ديدند هر آزادكاري كه در وزن خود مدعی بود توانست در این مسابقات به میدان برود.

وی ادامه داد: با توجه به فرآیند انتخاب تیمهای ملی که با توجه به نظر کارشناسان و خبرگان کشتی پس از یک سال مورد بازبینی قرار گرفته برنامه ما اینست که رقابتهای عمومی و قهرمانی کشور را به عنوان پایه و اساس حضور کشتی گیران برای شرکت درمرحله انتخابی تیم ملی قرار دهیم.

دارنده مدال نقره المپیک آتن تصریح کرد: رقابتهای عمومی فرصت بسیار مناسبی است که هر کشتی گیری از هر جای کشور بتواند توانایی های خود را به کادر فنی نشان دهد.

رضایی افزود: برای ارتقاي سطح فني و اهمیت بیشتر این مسابقات،  نفرات اول این رقابتها مجوز حضور مستقیم در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی را به دست می آوردند. ضمنا این طرحی است که برای هر دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در برنامه قرار دارد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر نفرات اول تا چهارم این مسابقات این شانس را دارند تا مجوز حضور در جام جهان پهلوان تختی را کسب کنند.

رضایی افزود: با توجه به دریافت نظرات صاحب نظران امسال برای هر استان با توجه به جایگاه آنها در مسابقات و رقابتهای قهرمانی کشور دوره گذشته، سهمیه در نظر گرفته ایم تا مسابقات با تعداد محدودتری از نفرات برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: دومین دوره رقابتهای عمومی رده بزرگسالان طي روزهای 6 تا 9 شهریورماه در شهرستان سمنان برگزار می شود که امیدوارم با همکاری تمامی مسئولان سیاسی و ورزشی استان بتوانیم مسابقات خوبی را برگزار کنیم. ازطرف دیگر امیدوارم بتوانیم چهره های شاخصی شناسایی شوند.

دارنده مدال برنز جهان در پایان گفت: این رقابتها امسال برای اولین بار در رده سنی جوانان نیز برگزار می شود تا چهره های شاخص و آینده سازان در این رده ی سنی در یک فرصت برابر شناسایی شوند.

کد خبر 2116817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha