۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰

سه‌گانه‌ آرمان آرین رونمایی می‌شود

سه‌گانه‌ آرمان آرین رونمایی می‌شود

مجموعه سه‌گانه آرمان آرین با عنوان «آینده کهن» روز دوشنبه 28 مرداد با حضور محمد جعفری قنواتی و نویسنده اثر، در فروشگاه مرکزی شهرکتاب رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرمان آرین نویسنده حوزه ادبیات نوجوان که پیش از این سه‌گانه‌های تاریخی و اسطوره‌ای «پارسیان و من» و «اشوزدنگهه» را منتشر کرده، اکنون با مجموعه «آینده کهن»، سه‌گانه‌ای دیگر را برای نوجوانان به نگارش درآورده است.

این نویسنده که عمدتا به حماسه‌ها، اساطیر و تاریخ ایران می‌پردازد، در مجموعه تازه‌اش نیز به تاریخ پرداخته و سرگذشت انبیاء را به صورت داستانی و با سبک ویژه خود روایت کرده است. او در آثارش از منابع تاریخی، حماسی و اسطوره‌ای استفاده کرده و آن‌ها را با زبان داستانی و تکنیک‌های ادبی بیان کرده است.

سه‌گانه «آینده کهن» توسط انتشارات زعفران در سه جلد با عناوین «شب نخستین»، «شب دوم» و «شب واپسین» به چاپ رسیده است. توزیع این مجموعه با رونمایی آن، از روز دوشنبه آغاز خواهد شد.

مراسم رونمایی از این سه‌گانه روز دوشنبه 28 مرداد از ساعت 18 در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار خواهد شد. در این مراسم آرمان آرین درباره مجموعه تازه خود با مخاطبان صحبت کرده و محمد جعفری قنواتی پژوهشگر ادبیات عامه نیز درباره جنبه‌های تاریخی و تحقیقی کتاب سخنرانی خواهد کرد. در پایان برنامه نیز، آرین سه‌گانه جدید خود را برای علاقه‌مندان امضا خواهد کرد.

کد خبر 2116892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha