۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۸

استقبال رویانیان از پیشنهاد بخشدار آسارا/ بازدید از مکان های پیشنهادی در آینده

استقبال رویانیان از پیشنهاد بخشدار آسارا/ بازدید از مکان های پیشنهادی در آینده

کرج - خبرگزاری مهر: اختتامیه مسابقات فوتبال و فوتسال جام رمضان و گرامیداشت شهدای بخش آسارا با حضور مسئولان کشوری و استانی در روستای خور این بخش برگزار شد و طی آن بخشدار آسارا به رویانیان پبشنهاد داد کمپ اردویی و تمرینی تیم های مطرح کشور در این بخش برپا شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتاميه مسابقات فوتبال و فوتسال جام رمضان و گراميداشت شهدای بخش آسارا با حضور سردار رويانيان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سرهنگ باهک، پارسيان مسئول تربيت بدنی بسيج کشور و مرشدی رئيس ورزش و جوانان شهرستان کرج، بخشدار آسارا و تنی چند از مسئولان بخش در روستای خور برگزار شد.

اين رقابت ها با حضور 20 تيم برگزار شد که هشت تیم در گروه سنی جوانان و 12 تيم در رده سنی بزرگسالان به صورت جداگانه با هم به رقابت پرداختند.

در اين مراسم بخشدار آسارا ضمن تقدير از حاضران و دست اندرکاران اين مسابقات با برشمردن پتانسيل های موجود در روستای خور اعم از پيست اسکی، وجود آبشار و قطب گردشگری، شناسايی استعدادهای برتر، ايجاد انگيزه، رقابت سالم و توسعه توريسم ورزشی در بخش را از اهداف بلندمدت برشمرد.

 محسن محمدی سبرایی همچنین خطاب به رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پبشنهاد داد با توجه به ویژگی های متعدد و جاذبه های طبیعی و آب و هوای مناسب بخش، کمپ اردویی و تمرینی تیم های مطرح کشور در بخش آسارا برپا شود.

علاقه و استعداد فراوان روستاییان

سردار رويانيان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در بخش و ديدار با ورزشکاران روستایی اظهار داشت: علاقه و استعداد وافر در روستاها وجود دارد که با توجه و ارائه امکانات می توان درجهت شکوفایی هر چه بیشتر آن اقدام کرد.

وی همت مسئولان از برگزاری اين مسابقات را ستود و ضمن استقبال از پیشنهاد بخشدار آسارا ابراز امیدواری کرد در آینده از مکان های پيشنهادی بازديد داشته باشد.  

سالن ورزشی شهدای خور به رختکن و سرویس بهداشتی مجهز می شود

در بخشی دیگر از این مراسم رئيس هيئت فوتبال بخش آسارا با اشاره به برگزاری این مسابقات در ماه رمضان یادآور شد: اين مسابقات از ابتدی تيرماه آغاز شد و تا پايان ماه مبارک رمضان در سالنهای ورزشی دهستان آدران، شهيد کريم سيرايی و زمين ورزشی شهدای خور اين بخش برگزار شدو فينال مسابقات نیز بين دو تيم شهدای خور و آزادگان انجام شد.

در پايان ضمن اهداء کاپ و جوايز به تيم هاي برتر، قول مساعد برای احداث رختکن و سرويس بهداشتی زمين ورزشی شهدای خور نيز داده شد.

کد خبر 2117125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha