۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶

جعفری در گفتگو با مهر:

پیروانی فکرآبرویش بود که خداحافظی کرد/ مسئولان استان فارس شرمنده باشند!

پیروانی فکرآبرویش بود که خداحافظی کرد/ مسئولان استان فارس شرمنده باشند!

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز با بیان اینکه این باشگاه هیچ خیری از مسئولان استان فارس ندیده است، گفت: غلامحسین پیروانی به فکر آبرویش بود که بعد از بازی با گسترش در رختکن خداحافظی کرد ولی ما از وی خواستیم بماند و به کارش ادامه دهد چون به این مربی ایمان و اعتقاد داریم.

جعفر جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اولین پیروزی تیم فجر در لیگ سیزدهم مقابل تیم سپاهان اظهار داشت: تدبیر درست پیروانی در این بازی جواب داد. او جسارت به خرج داد و از بازیکنان جوان استفاده کرد تا نتیجه بگیرد.

وی ادامه داد: مطمئن بودیم پیروانی با سابقه‌ای که دارد می‌تواند خوب کار کند و گلیمش را از آب بیرون بکشد. ما نباید با این برد مغرور شویم چون عقب ماندگی‌های زیادی داریم که باید در مسابقات بعدی جبران شود. باید این برد مقابل سپاهان را فراموش کنیم و به مسابقات آینده فکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه فجر با تایید خبر خداحافظی پیروانی بعد از بازی با گسترش فولاد در رختکن، خاطرنشان کرد: پیروانی خودش بیشتر از همه روی تیم فجر تعصب دارد. او فکر آبرویش بود که خداحافظی کرد ولی ما از وی خواستیم تا بماند و به کارش ادامه دهد چون به این مربی ایمان و اعتقاد داریم.

جعفری در پایان صحبت‌هایش با اشاره به مشکلات مالی تیم فجر، گفت: ما همچنان غریب و مظلوم هستیم. از بس که گفتیم مشکل مالی داریم خسته شدیم. مسئولان استان باید شرمنده مردم و تیم فجر باشند چون هیچ خیری از آنها ندیدیم!

کد خبر 2117556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha