۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴

اقدامی عجیب و غیر قانونی در اصفهان؛

لاچیانی سرپرست هیات فوتبال اصفهان شد/ غیبت سرپرست در مراسم معارفه!

لاچیانی سرپرست هیات فوتبال اصفهان شد/ غیبت سرپرست در مراسم معارفه!

اصفهان - خبرگزاری مهر: مرتضی لاچیانی، معاون پیشین توسعه ورزش اداره‌کل تربیت بدنی استان اصفهان به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال استان اصفهان معرفی شد، این درحالی است که رئیس هیات فوتبال با نظر رئیس فدراسیون یا توسط مجمع فوتبال استان تغییر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه سرپرست جدید هیات فوتبال استان اصفهان صبح امروز یکشنبه در سرای ورزشکاران استان اصفهان و در غیاب سرپرست جدید برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرد که مرتضی لاچیانی از این پس به عنوان سرپرست جدید هیات فوتبال استان اصفهان کار می‌کند و او را به اهالی ورزش استان معرفی کرد.

مرتضی لاچیانی که به‌عنوان سرپرست جدید این هیات معرفی شده، در مراسم صبح امروز یکشنبه حضور نداشت و مسئولان اداره‌کل ترجیح دادند در مورد دلایل غیبت او در مراسم معرفی‌اش توضیحی ارائه نکنند.

گفتنی است علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد پیش از این ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان را بر عهده داشته و در 11 سال اخیر به عنوان رئیس این هیات به فعالیت مشغول بود و برکناری او باید توسط رئیس فدراسیون فوتبال و یا از سوی مجمع هیات فوتبال استان صورت گیرد.

کد خبر 2117689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha