۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۲

کرسی تلاوت قرآن کریم در ورامین برگزار شد

کرسی تلاوت قرآن کریم در ورامین برگزار شد

ورامین- خبرگزاری مهر: کرسی آموزشی تلاوت قرآن کریم با حضور نوجوانان و جوانان ورامینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور اساتید صوت و لحن، در مصلای صاحب الزمان (عج)ورامین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید مهدی محمودی از قاریان برجسته منطقه به اجرای تلاوت پرداخت و سپس هریک از نوجوانان و جوانان علاقمند به فن تلاوت به قرائت آیاتی از کلام وحی پرداختند واساتید قرآن کریم اشکالات را برطرف ساختند.

در حاشیه این مراسم مجید مساعدیان اظهار داشت: ورامین به عنوان یک شهر مذهبی با پیشینه دینی و انقلابی در سالهای اخیر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی توفیقات مهمی را بدست آورده است.

مسئول کرسی آموزشی تلاوت قرآن افزود: نوجوانان و جوانان زیادی در این منطقه استعداد و توانایی فراگیری و تلاوت قرآن کریم را دارند و ما با هدف شناسایی این استعدادها ، برگزاری کرسی های آموزشی تلاوت قرآن را در دستور کار خود قرار دادیم.

این مسئول گفت: از این پس هر هفته ،شنبه شبها کرسی آموزش تلاوت قرآن کریم در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار می شود وعلاقه مندان به فنون قرائت می توانند در این مراسم شرکت وسطح تلاوت خود را افزایش دهند.

وی در پایان از تمامی خانواده ها خواست تا فرهنگ قرآن را به جوانان خود تزریق و آنان را با قرآن کریم و کلام وحی مأنوس کنند.

کد خبر 2117692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha